Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اجرای این طرح علاوه بر آنکه به سود افراد کم درآمد کشور و کهگیلویه و بویراحمد است مزایای متعددی نیز دارد.

وی افزود: ۲ مزیت مهم اجرای این طرح در کشور و کهگیلویه و بویراحمد شامل جلوگیری از قاچاق بنزین و بهینه سازی مصرف آن به عنوان یک سرمایه ملی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل باید مردم کشور و استان برای اجرای این طرح نهایت همکاری را با دولت و دستگاه های اجرایی مربوطه انجام دهند.

نوروزی عنوان کرد: دولت در قالب طرح حمایت معیشتی به زودی درآمد حاصل از افزایش قیمت بنزین را به حساب ۱۸ میلیون خانوار کشور با جمعیتی افزون بر ۶۰ میلیون نفر واریز می کند.

وی ابراز داشت: ماهانه علاوه بر یارانه نقدی مبالغی از ۵۵۰ تا ۲ میلیون ریال به خانوارهای یک تا پنج نفره کشور پرداخت می شود.

نوروزی گفت: خانوارهای یک نفره ۵۵۰ هزار ریال، ۲ نفره یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال، سه نفره یک میلیون و ۳۸۰ هزار ریال، چهار نفره یک میلیون و ۷۲۰ هزار ریال و پنج نفره به بالا نیز ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال دریافت می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد یارانه اقتصاد سهمیه بندی بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد یارانه اقتصاد سهمیه بندی بنزین کهگیلویه وبویراحمد یارانه اقتصاد سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • افزایش ۸۰ هزار مترمربعی فضاهای ورزشی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم
  • گران فروشی و افزایش قیمت خلاف عدالت خودرو پژو پارس
  • باید از ظرفیت «بخش خصوصی» برای تحقق شعار سال بهره گرفت
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • بوستان باشت نگینی سبز در جنوب کشور
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • افزایش قیمت بنزین در چین
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد