Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر در این آیین گفت: سمن های حوزه جنوب استان در ابعاد کمی و کیفی نسبت به سایر مناطق فعال تر هستند و می بایست فعالیتهای خود را در حوزههای گوناگون گسترش دهند.
مسعود تنگستانی افزود: با توجه به ارتباط موثر سمن ها با جامعه باید تلاش بیشتری برای عضو گیری از بدنه جامعه به ویژه دانش آموزان و دانشجویان صورت بگیرد تا آنان به عنوان پیام آوران سمن ها در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و حفظ محیط زیست کمکهای بهتری به شهروندان و دیگر آحاد جامعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در شهرستان دیر برای تدوین سند توسعه از نظرات همه صاحب‌نظران به ویژه اعضای سمن ها که عضو کارگروه های تدوین سند توسعه شهرستان هستند؛ استفاده شده است.

معاون فرمانداری دیر یادآورشد: با گسترش فعالیت سمن ها در جامعه میتوان به اهدافی همچون کوچک سازی دولت، توانمندسازی مردم، افزایش سرمایه اجتماعی، کارآمدسازی نظام اقتصادی، بهینه سازی فرآیند برنامهریزی، عملیاتی کردن برنامه ها و مقابله با آسیب های اجتماعی دست یافت.

وی یادآورشد: در طول عمر دولت تدبیر و امید 14 مجوز ایجاد سمن در شهرستان دیر صادر شده است.

برچسب‌ها فرمانداری دیر بوشهر وزارت کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری دیر بوشهر وزارت کشور فرمانداری دیر بوشهر وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های کلان سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشت، درمان، دارویی و توانبخشی، مبتنی بر اصول ارزش‌های اساسی - اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

از جمله زمینه‌های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

در همین حال، موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه‌های آموزشی سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران است.

کد خبر 6081773 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت جامعه پزشکی در آموزش و پرورش
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • کارگاه آموزشی مددکاران ترویجی جنوب آذربایجان غربی در مهاباد
  • برخورد قاطع با هنجار شکنان ضروری است
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • افزایش ۳۷۵ درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان گنابادی