Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بورس منطقه‌‌ای سمنان گفت: ارزش معاملات سهام بورس منطقه سمنان در هفته گذشته که آمار تحلیلی آن منتشرشد؛ با افزایش حدود ۱۸ میلیارد ریالی به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال رسید. ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

غلامحسین گل‌ارضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به ارزش معاملات هفتگی در بورس سمنان که آمار آن امروز جمع‌بندی شد اظهار داشت: در معاملات هفته گذشته بورس سمنان 24 میلیون و 630 هزار و 700 سهم مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد 19 درصدی حجم معاملات بورس کالاکاهش شاخص بازار بورس در فارس؛ بیش از 94 میلیون سهم در یک هفته معامله شدواکنش منفی بورس به افزایش قیمت بنزین

وی با اشاره به ارزش ریالی این تعداد سهام در معاملات هفته گذشته توسط کارگزاران بورس سمنان افزود: ارزش ریالی این تعداد سهام را 200 میلیارد و 397 میلیون و 694 هزار و 810 ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ سمنان به میزان سهام خریداری‌شده در معاملات هفته گذشته بورس در استان سمنان اشاره کرد و گفت: هشت میلیون و 901 هزار و 112 سهم به خرید اختصاص داشته است.

گل‌ارضی با اشاره به ارزش ریالی سهام خریداری‌شده در بورس سمنان در هفته گذشته تصریح کرد: ارزش سهام خریداری‌شده به 97 میلیارد و 610 میلیون و 561 هزار و 577 ریال رسیده است.

وی به میزان سهام به فروش رفته تالار بورس سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: در معاملات هفته گذشته 15 میلیون و 729 هزار و 588 سهم در بخش فروش مورد معامله کارگزاری‌های مختلف قرار گرفت.

مدیر بورس منطقه‌ سمنان ارزش ریالی این سهام به فروش رسیده را 102 میلیارد و 787 میلیون و 133 هزار و 233 ریال عنوان کرد.

به گفته گل ارضی بیش از 49 درصد از ارزش معاملات صورت گرفته در این هفته به خرید و حدود 51 درصد به فروش اختصاص داشته است.

انتهای پیام/361/ع

R41366/P/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند

در دقایق ابتدایی معاملات روز دوشنبه، با بازگشت جوِ مثبت بر کلیات بازار، حدود ۵۰۰ نماد در بازارهای بورس و فرابورس با تقاضای چشم گیر مواجه شدند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با پایان یافتن تنشهای منطقه ای و ارامش نسبی در فضای سیاسی، افزایش قابل توجه تقاضا در بازارهای بورس و فرابورس ایجاد شده است.

بر این اساس در 15 دقیقه اولیه معاملات روز دوشنبه حدود 500 نماد در بازارهای بورس و فرابورس در صف خرید قرار گرفته اند.

271 نماد در بورس و 200 نماد در فرابورس صف خرید هستند.   در دقایق اولیه معاملات با افزایش قابل توجه در کلیت بازار شاخص کل 3000 واحد رشد کرده و احتمالا روند صعودی تا پایان معاملات روز جاری ادامه داشته باشد.

طبق اطلاعیه اولیه سازمان بورس معاملات روز دوشنبه و سه شنبه با دامنه محدود شده  مثبت و منفی یک درصد انجام میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۲۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس
  • روز سبز بورس تهران
  • افزایش بیش از ۱۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • جو مثبت در بازار سهام؛ حدود ۵۰۰ نماد بورسی صف خرید شدند
  • پیش افتادن فروش در تالار منطقه اي ارومیه
  • شاخص بورس امروز ۲۶ فروردین/افت۱۱ هزار واحدی
  • کاهش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس/تغییر دامنه نوسان اقدامی موثر بود؟
  • افت ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس در معاملات یکشنبه
  • تلاطم بورس با ریسک سیاسی