Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدابخش مرادی نافچی شامگاه شنبه در حاشیه جلسه شورای اطلاع رسانی استان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تشکیل هفت کمیته در استان برای تنظیم بازار خبر داد و افزود: با توجه به اجرای طرح سامانه مدیریت سوخت در کشور، تدابیر لازم در حوزه های مختلف در استان اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: رویکرد اصلی مدیریت عالی استان نظارت لازم بر بازار، تسهیل‌گری و خدمت رسانی روان به مردم در حوزه های مختلف است و هیچ نگرانی برای مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مرادی نافچی، اظهار داشت: کمیته های مختلفی در این راستا با مسئولیت معاونان استاندار و مدیران دستگاه های تخصصی تشکیل شده است که هریک ماموریت خاصی در رصد فضا و نظارت دارند.

معاون استاندار زنجان تصریح کرد: بنای اصلی بر این است که ارزاق و کالاهای عمومی و اقلام مورد نیاز جامعه، به اندازه مورد نیاز تامین و در اختیار مردم قرار گیرد.

مردای نافچی اظهار داشت: برای پیشگیری از افزایش قیمت ها، تیم هایی تشکیل شده است که امر نظارت را انجام می دهند و در حوزه تامین سوخت نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه تنها قیمت بنزین تغییر یافته و قیمت دیگر فراورده های نفتی تغییری نکرده است، گفت: این خدمات به وفور در اختیار مردم است و سیستم مدیریت اجرایی استان با تمان توان، رصد و تسهیل‌گری در خدمات رسانی و نظارت بر بازار را در دستور کار دارد و جای نگرانی نخواهد بود.

برچسب‌ها روابط عمومی و اطلاع رسانی بنزین زنجان پروندهٔ خبری سهمیه‌بندی و نرخ جدید بنزین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روابط عمومی و اطلاع رسانی بنزین زنجان روابط عمومی و اطلاع رسانی بنزین زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر نصیری پیش از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح «زیست شبانه» با توجه به افزایش تردد در ساعات بامداد بمنظور ایجاد نظم و امنیت اجتماعی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی در این ساعات در استان قم ادامه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: برخورد بدون مماشات با مخلان آسایش و آرامش شهروندان در اولویت فرماندهی انتظامی بوده و این طرح با حضور رده‌های مرتبط پیگیری و اجرایی می‌شود.

از بهمن ماه سال گذشته مصوب شد، هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۱۲ فعال نباشند.

نیروی انتظامی استان قم نیز طی این مدت با واحدهای صنفی متخلف برخورد کرده است.

کد خبر 6085587

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • شناخت توانمندی‌ها در حوزه آی‌تی در استان زنجان ضروری است
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم