Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@17:38:02 GMT

افغانستان برای اولین بار شش روز تمرین می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۳۴۸

افغانستان برای اولین بار شش روز تمرین می‌کند

سرمربی تیم ملی افغانستان از شرایط فعلی تیم ملی فوتبال کشور احساس رضایت کرد و مدعی شد که تیم ملی نسبت به بازی رفت برابر قطر، شرایط بهتری دارد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  اسپوتنیک، امروز(شنبه) نخستین تمرین تیم ملی افغانستان در پس از یک روز استراحت زیر نظر انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور برگزار شد تا بازیکنان به بازی برابر قطر آمده شوند و ریکاوری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انوش دستگیر پس از پایان تمرین از شرایط فعلی تیم ملی ابراز رضایت کرد و احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی برابر قطر را رد نکرد.

 

دستگیر در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی در تیم ملی فعلی و تیمی که در بازی رفت با نتیجه 6-0 برابر قطر شکست خورد، به وجود آمده چنین گفت:« در بازی قبلی تیم به یکباره با قهرمان آسیا بازی کرد و برخی از بازیکنان برای نخستین بار در مرحله راهیابی به جام جهانی بازی کردند. آب و هوا متفاوت و گرم بود و در ضمن تجربه لازم برای آن بازی وجود نداشت اما در بازی پیش رو شرایط ما بهتر است. ما در خانه بازی می کنیم و بازیکنان هماهنگی لازم را پیدا کرده اند و تیم نسبت به گذشته بسته شده است.»

 

دستگیر در ادامه از کمپ تمرینی تیم ملی در تاجکستان ابراز رضایت کرد و در مورد تغییرات در ترکیب چنین گفت:« ما برای نخستین بار در دوران مربی گری من در تیم ملی افغانستان به مدت شش روز تمرین کردیم و این خیلی برای تیم خوب بوده است. همه نکات ضعف و قوت را در بازی برابر هند در نظر گرفته ایم و در بازی برابر قطر برای پوشش آنها کار خواهیم کرد. احتمال تغییر ترکیب به دلیل مصدومیت و کارت زرد بازیکنان وجود دارد.»

 

افغانستان قرار است به روز سه شنبه اولین بازی برگشت خود را در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023، برابر قطر برگزار نماید.

افغانستان تیم ملی افغانستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: افغانستان تیم ملی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال

مدافع برزیلی و محبوب استقلال که در بازگشت دوباره به این تیم فیکس شده بود، در شروع دوباره لیگ تبدیل به مهره ای نیمکت نشین شده است.

سیلوا که با تایید نکونام به استقلال پیوست و تا به امروز هیچ گونه مطالبه مالی ندارد، روز دوشنبه در تمرین استقلال حضور نداشت تا بعد از دو بازی نیمکت نشینی، غیبت ناگهانی او تبدیل به علامت سوال جدی برای هواداران شود.باید منتظر روزهای آتی و بازی با شمس آذر ماند تا شاید جواد نکونام در نشست خبری درباره غیبت این بازیکن توضیحات بیشتری ارائه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • درویش: همه بازی‌ها را ببریم قهرمانیم
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • عکس زیرخاکی از دو پرسپولیسی که آسمانی شدند + عکس
  • سیلوا بازی با شمس آذر را از دست داد
  • فقط بذارید من برم!
  • غیبت پر معمای سیلوا در تمرین استقلال
  • کشت سماق برای اولین بار در شهرستان اهر
  • اولین تمرین ملی پوشان رویینگ قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه
  • ۲۶ فروردین در دنیای علم چه خبر؟