Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@09:27:10 GMT

فعالیت تمامی خطوط داخلی مترو تهران تا ساعت ۲۴

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۳۶۸

صراط:

فرنوش نوبخت با اشاره به تغییر ساعت کار خطوط مترو تهران همزمان با برودت هوا و بارش برف، گفت: تصمیم گرفته شد خدمات‌دهی در تمامی خطوط داخلی تا ساعت ۲۴ ادامه پیدا کند. همچنین خط ۵ مترو از ساعت ۲۴ تا ۵:۳۰ بامداد اقدام به جابجایی مسافران خواهد کرد.  

به گزارش شهرنوشت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ادامه داد: فعالیت مترو شهر آفتاب تا فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه امام خمینی (ره) تا شهرری و شهرری به بعد نیز تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شرکت مترو خطوط مترو تهران برودت هوا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر

از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، رضا محمد نژاد روز چهارشنبه اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین‌ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در دیگر شب‌های قدر نیز گفت: در شب‌های بیست‌ویکم و بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان (یکشنبه ۱۲ و سه‌شنبه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب‌های قدر در خط پنج تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

منبع: ایرنا

tags # حمل و نقل عمومی ، مترو سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • خدمات ویژه مترو در شب‌های قدر | مترو تا ۲ بامداد فعالیت می‌کند
  • ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر اعلام شد
  • افزایش ساعت فعالیت متروی تهران در شب‌های قدر
  • تغییر در ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو در شب‌های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • افزایش ساعت فعالیت مترو پایتخت در شب‌های قدر