Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 16 MB

6161

کد خبر 1321904.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی تجمعات اعتراضی بنزین سهمیه بندی بنزین بنزین بارش برف باران تیم ملی فوتبال ایران افزایش قیمت استان کردستان مارک ویلموتس ایالات متحده آمریکا کاهش قیمت ها واردات بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حجاب یعنی قانون شکنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه بانوان و دختران استان خود را ملزم به رعایت حجاب و پوشش اسلامی می‌دانند گفت: در طرح نور پلیس به افراد بد پوشش تذکر داده می‌شود و تا امروز این افراد معدود نیز با توجه به تذکرات پلیس پوشش خود را اصلاح کرده‌اند.

سردار رفیعی‌‎کیا ادامه داد: اجرای این طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و رضایت عمومی از تلاش فراجا برای تأمین امنیت و آرامش را به همراه خواهد داشت.

او افزود: برخورد با بدحجابی علاوه بر اینکه الزام قانونی است، درخواست و مطالبه اقشار مختلف مردم از دستگاه‌های متولی از جمله پلیس نیز است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح نور در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: کشف حجاب مساوی با قانون شکنی است و پلیس بر اساس قانون موظف است با هنجارشکنان و نقض کنندگان قانون برخورد قانونی کند.

سردار رفیعی‌‎کیا با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشورمان تأکید کرد: گسترش آسیب‌های اجتماعی از طریق ترویج بی‌بند و باری و کمرنگ جلوه دادن باور‌ها و اعتقادات دینی از اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید با فرهنگسازی و آگاهی بخشی برای مقابله با این جنگ ترکیبی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • ربیعی: شیوه برخورد با حجاب، نه امنیت ساز است و نه مقوم ارزش‌های دینی
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است
  • تامین آب آشامیدنی مهمترین خواسته مردم میامی است
  • پای اف بی آی به پرونده پل بالتیمور باز شد
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • برگ برنده ایران در تامین امنیت غذایی/انبارها پُر از کالاست
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی