Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: اواخر پاییزسال گذشته دخترجوانی به نام مریم به کلانتری در غرب تهران مراجعه کرد و به افسر پرونده اش گفت: چند وقت پیش درآرایشگاه با زنی آشنا شدم بعد از مدتی قرار شد دوست شوهرش را برای ازدواج به من معرفی کند. روز موعد فرا رسید و با این زن و همسرش به محل قرار رفتیم اما در بین مسیر ناگهان شوهر فریبا با یک تیغ موکت بری مرا به مرگ تهدید کرد و حتی با تیغ ضربه‌ای به پایم زد واز من خواست گوشی تلفن همراه و پولهایم را به او بدهم

آنها مرا به مخفیگاهشان در کرج بردند وبا تهدید ازمن فیلم گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌ دنبال اظهارات این دختر، تیمی ازکارآگاهان توانستند در جریان تحقیقات میدانی ،زوج خلافکار را شناسایی و دستگیر کنند.

فرید - 23 ساله - که متهم اصلی پرونده است و سوابق متعدد کیفری از جمله دو فقره قتل غیرعمد و سرقت در کارنامه اش به ثبت رسیده است در جریان محاکمه به قضات عالی رتبه گفت: اسلحه ام قلابی بود. با نقشه قبلی می‌خواستیم از مریم سرقت کنیم . اما خیلی زود من پشیمان شدم و نیمه‌های شب او را به میدان فرهنگ برگرداندم و همان جا رهایش کردم.

فریبا 21 ساله هم اتهام خود را انکار کرد و گفت: «سه سال قبل بعد از جدایی از همسرم با فرید آشنا شدم. پدر و مادرم سال‌ها قبل فوت کرده‌اند از آنجا که حامی نداشتم با فرید ازدواج کردم. من مریم را نمی‌شناختم. روز قبل از حادثه، فرید با تهدید چاقو تمام پول پس‌اندازم را گرفت و مجبورم کرد در ربودن مریم با او همراه شوم از ترس پذیرفتم .او مریم را به‌عنوان مسافر سوار کرد و من هم به اجبار در ماشین بودم و در آدم‌ربایی و سرقت نقشی نداشتم.

قضات دادگاه صبح دیروز پس از شور با توجه به محتوای پرونده و بررسی مدارک موجود متهم اصلی -فرید- را به اتهام آدم ربایی به 15سال زندان و فریبا را به اتهام معاونت در آدم ربایی به 5سال حبس محکوم کردند

منبع: فردا

کلیدواژه: ربایش دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.

به گزارش مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی قبل فردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، هنگام پیاده‌روی بودم که ناگهان مشاهده کردم چند مرد اتباع خارجی دختر جوانی را با تهدید ربودند و پس از اینکه سوار بر خودروی وانت خود شدند از صحنه جرم گریختند.

وی افزود: پس از اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی صحنه جرم در محله شادآباد تهران شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند آنها را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند که متهمان با خودروی وانت در خیابان‌های جنوب تهران زباله جمع‌آوری می‌کنند و زن جوان نیز این کار را انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و سپس با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را دستگیر کنند که دختر جوان نیز که از اتباع خرجی بوده از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد.

سردار گودرزی متذکر شد: یکی از متهمان در جریان بازجویی به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد و ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر جوان از گذشته با ما مشغول جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بود اما چند روز قبل تلفن همراه من را سرقت کرد و پا به فرار گذاشت، به همین خاطر با ۲ تن از دوستانم نقشه‌ای طراحی کردیم تا با انجام آدم‌ربایی از او انتقام و نهایتاً موبایلم را پس بگیرم که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدم.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته
  • داستان هولناک دزدیده شدن دختر تهرانی از سوی زباله‌گرد‌ها
  • سرنوشت مردی که زن جوان را دزدید
  • نفس دختر پژمان بازغی در پشت صحنه سریال گناه فرشته (عکس)
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گرد‌ها دختر تهرانی را دزدیدند
  • زباله‌گردها دختر تهرانی را دزدیدند | مرد رهگذر فرشته نجات دختر شد
  • دختر بازیگر مطرح در پشت صحنه گناه فرشته | تصاویر