Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها، برخی مدارس کشور فردا ۲۶ آبان ماه به دلایل مختلف تعطیل اعلام شدند.

مدارس شهر اصفهان فردا تعطیل است

همه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستانی، دبستان و متوسطه در نواحی ششگانه شهر اصفهان روز یکشنبه تعطیل است. اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای دلیل این تصمیم را مشکلات عبور و مرور دانش آموزان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در پی برخی اعتراض های مدنی مسالمت آمیز نسبت به سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین؛ افرادی تعدادی از خیابان های اصلی و معابر شهر اصفهان را بستند که برای تردد خودروها و شهروندان مشکلاتی بوجود آمده که با کمک نیروی انتظامی مشکل برطرف شده است. به همین دلیل سرویس مدارس امروز کلانشهر اصفهان برای جابه جایی دانش آموزان دچار مشکل شدند و بسیاری از آنها نتوانستند به دانش آموزان خدمات بدهند.  

مدارس و دانشگاه‌های شیراز یکشنبه تعطیل است

براساس اعلام مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس و دانشگاه‌های شهر شیراز، مدارس و دانشگاه های این شهر فردا یکشنبه ۲۶ آبانماه تعطیل است.

تمامی مدارس شهر شیراز در ۲ نوبت صبح و عصر فردا تعطیل هستند.

مدارس آبادان و خرمشهر یکشنبه تعطیل است

مدارس آبادان و خرمشهر روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به دلیل پدیده وارونگی هوا در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل شدند.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول البرز فردا تعطیل است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مهدهای کودک، پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول در تمام شهرستان های این استان فردا یکشنبه تعطیل شد.  در شهرستان‌های طالقان و بخش آسارا استان البرز علاوه بر این مقاطع، مقطع متوسطه دوم نیز تعطیل است. علت تعطیلی مدارس استان البرز برودت هوا و  کاهش دما بر اساس گزارش هواشناسی این استان عنوان شده است.

مدارس تهران تعطیل شدند

استاندار تهران اعلام کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی فردا یک شنبه ۲۶ آبان ماه مدارس در کل استان تهران در دو شیفت صبح و بعداز ظهر تعطیل است.  

دانشگاه علامه، دانشگاه شهید بهشتی و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی نیز روز یکشنبه ۲۶ آبان ماه به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی معابر تعطیل شدند.

مدارس ابتدایی و نوبت اول متوسطه شهر خرم‎آباد تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: کلیه مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه شهر خرم‎آباد یکشنبه 26 آبان‎ماه در نوبت صبح تعطیل است. تاکنون برنامه ریزی برای تعطیلی سایر مقاطع و همچنین نوبت بعدازظهر مدارس انجام نشده است.

کد خبر 463590 برچسب‌ها دانشگاه‌های ایران تعطیلات مدرسه و مدارس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه های ایران تعطیلات مدرسه و مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در پی اعلام آمادگی دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برای مناظره با اساتید مدعی اخراج، تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران اعلام کرد: با دعوت از رییس دانشگاه تهران فردا یکشنبه ۲۷ اسفندماه مناظره ای برگزار خواهد کرد.

این شبکه همچنین اعلام کرد: اساتید مدعی اخراج می توانند برای هماهنگی شرکت در مناظره با شبکه دانشگاه تماس بگیرند.

رییس دانشگاه تهران در هفته گذشته در گفتگو با خبرگزاری مهر آمادگی خود را برای شرکت در مناظره ای با اساتید مدعی اخراج اعلام کرد و گفت: «شما اگر یک مورد اخراجی اساتید پیدا کردید، به من معرفی کنید. آمادگی کامل دارم که یک جلسه با حضور رسانه‌ها برگزار کنم و با این استاد مدعی اخراج مناظره کنم.»

وی همچنین اظهار داشت: «در فضای مجازی عده‌ای را نام می‌برند که در دانشگاه تهران حق‌التدریس بوده‌اند - که عضو هیأت علمی دانشگاه تهران هم نیستند - و بنا به دلایلی همچون عدم نیاز گروه، نمره پایین ارزیابی دانشجویی و یا در مواردی به علت مشکل اخلاقی، ادامه همکاری با آنها قطع شده باشد. اما در برخی رسانه‌ها می‌شنویم که می‌گویند ما به علت نقد سیاسی و یا گرایشات سیاسی، با آن‌ها قطع همکاری کرده‌ایم! من همین‌جا اعلام می‌کنم حاضرم اگر هر مدرس حق‌التدریس یا عضو هیأت علمی پیمانی بگوید که وی را به علت نقد سیاسی یا گرایش خاص سیاسی از دانشگاه تهران اخراج کرده‌اند، با حضور هر رسانه‌ای که استاد مدعی مشخص می‌کند، شخصاً نشست و مناظره برگزار کنم و ادعاهای استاد مربوطه را بر اساس مدارک و شواهد واقعی بررسی کنیم.»

متن کامل گفتگوی خبرگزاری مهر با محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران را می توانید در اینجا بخوانید.

کد خبر 6056131 ندا نظری

دیگر خبرها

  • بیمارستان توتونکاران رشت موقت تعطیل شد
  • بیمارستان توتونکاران رشت تعطیل شد
  • کدام استقلالی‌ها از ایران خارج می‌شوند؟
  • کدام استقلالی‌ها امشب از ایران خارج می‌شوند؟
  • ◄ تورنتو یا ونکوور، کدام یک بهتر است؟
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / امروز و فردا در کدام استان‌های کشور برف و باران می‌بارد؟
  • مناظره رییس دانشگاه تهران با اساتید مدعی اخراج فردا برگزار می‌شود
  • ۷ مرکز غیرمجاز زیبایی در شیراز تعطیل شد