Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرهنگ رولاندو میلارس، رئیس اینترپل در مرکز بولیوی اعلام کرد مقامات کوبا به دلیل مخالف با دولت کودتای بولیوی دستور بازگشت ۲۲۶ پزشک کوبایی را به این کشور صادر کردند.

این ۲۲۶ پزشک کوبایی به وسیله یک فروند هواپیمای مسافربری روز شنبه فرودگاه سانتا کروز در بولیوی را ترک کرده و به کشور خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۵ کشاورز طرفدار مورالس در بولیوی کشته شدند

این ۲۲۶ نفر جزء ۷۲۵ شهروند کوبایی هستند که در زمینه‌های مختلف در بولیوی فعال هستند و به تقاضای مقامات جدید این کشور باید به کشور خود بازگردند.

این در حالی است که دولت کوبا روز جمعه بازداشت شش طبعه خود که عضو گروه پزشکان بوده و از سوی دولت بولیوی در بخش خدمات بهداشتی محلی فعالیت می‌کردند را به اتهام تأمین مالی تظاهرات علیه دولت کودتای در بولیوی محکوم کرد.

اوو مورالس، رئیس‌جمهور بولیوی که به تازگی از سوی کمیسیون انتخابات این کشور برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده بود، به دنبال افزایش اعتراضات به نتایج انتخابات مجبور شد از سمت خود استعفا کند. (بیشتر بخوانید)

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آمریکای لاتین هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

به گزارش خبرنگار مهر، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسراییل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسراییل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسراییل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

کد خبر 6086702 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند
  • مصائب یک سرلشگر ارتش