Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:48:00 GMT

اعتراضات امروز در پی گرانی و سهمیه‌بندی بنزین

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۵۵۶

اعتراضات امروز در پی گرانی و سهمیه‌بندی بنزین

تجمعاتی در شهرهایی از جمله اهواز، شوشتر، دزفول، گچساران، آبادان، خرمشهر، ماهشهر،شیراز، بندرعباس، گرگان،‌ خرم‌آباد،‌ قم،‌ ایلام ، کرج، سنندج، ‌دورود، قزوین، اراک، مهدیشهر،‌ گرمسار و شاهرود در اعتراض به سهمیه‌بندی و گران شدن بنزین انجام شد که بعضا تا عصر امروز شنبه ۲۵ آبان نیز ادامه داشت. در برخی شهرها از جمله اهواز، مشهد، اصفهان، شیراز و تهران این اعتراضات بعضا با شکل‌گیری ترافیک شدید و بسته شدن برخی راه‌ها نمود می‌یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی اعتراضات بنزینی سهمیه بندی بنزین ترافیک افزایش قیمت بنزین سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دیدار تیم‌های استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی گه قرار بود امشب در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود به دلیل عدم اجازه ورود ۲تیم به درون ورزشگاه لغو شد.   باشگاه استقلال خوزستان که مالک ورزشگاه غدیر اهواز به شمار رفته و میزبان بازی‌های این تیم در لیگ برتر است، مانع از انجام این دیدار شده است.   پس از معطلی کادر هر ۲ تیم در پشت درب ورزشگاه غدیر، در نهایت با تصمیم ناظر بازی این دیدار به صورت رسمی لغو شد.   حمید بنی تمیم، مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در ارتباط تلفنی با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان گفت: همانطور که همه علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال می‌دانند، ورزشگاه غدیر به مدت بیش از ۵ سال متروکه بود و باتلاش‌های شرکت گروه ملی فولاد خوزستان، مجدد فعال شد.   وی افزود: علاوه بر حمایت‌های مالی اداره کل ورزش و جوانان استان از باشگاه استقلال آبی پوشان ملاثانی، زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز نیز به صورت کاملا رایگان برای تمرینات در اختیار این تیم قرار داشت.   بنی تمیم ادامه داد: باوجود پیگیری‌ها و تلاش‌های مسئولان و مدیران ارشد استانی برای جلوگیری از این اتفاق ناخوشایند، اما استقلال خوزستان با ممانعت از ورود تیم‌های فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی به ورزشگاه غدیر اهواز، باعث لغو دیدار و لطمه به فوتبال استان شد و این موضوع به صورت جدی مورد پیگیری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت کی واریز می‌شود؟ 
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟ 
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه شارژ شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت‌ شارژ شد