Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@09:08:46 GMT

پیروزی پرگل آلمان و توقف هلند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۵۸۶

پیروزی پرگل آلمان و توقف هلند

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های فوتبال مقدماتی یورو 2020 و از گروه C آلمان میزبان بلاروس بود و به پیروزی 4 بر صفر رسید.

گل‌های این بازی را گینتر 41، گورتسکا 49 و تونی کروس 55 و 83 به ثمر رساندند. در این بازی بلاورس یک فرصت عالی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی داشت اما مانوئل نویر با جهشی عالی این توپ و ضربه را مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتبال هلند در خانه ایرلند شمالی به میدان رفت و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این بازی ایرلند شمالی یک فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی داشت اما در نهایت بازیکن این تیم توپ را به بیرون از دروازه زد.

ژرمن‌ها با این پیروزی 18 امتیازی شدند و در صدر گروه ایستادند.

هلند هم با این تساوی 16 امتیازی شد. ایرلند شمالی هم با 13 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آلمان هلند فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم

سرمربی چلسی پس از برتری پرگل تیمش مقابل اورتون در لیگ برتر انگلیس از رفتار چند بازیکنش که برسر زدن پنالتی با هم درگیر بودند، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در آخرین بازی از هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شد در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه 6 بر صفر اورتون را در هم بکوبد، پس از این بازی در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: این عملکرد فوق‌العاده‌ای از جانب تیم بود. من خیلی خوشحالم و بازیکنان بابت کاری که در این بازی انجام دادند، سزاوار ستایش هستند. به نظرم ما بازی بی‌نقصی را از خود به نمایش گذاشتیم. ما در این بازی 6 گل زدیم و دروازه‌مان را هم بسته نگه داشتیم و رؤیای‌مان تحقق یافت. تیم در این بازی در فاز هجومی خیلی خطرناک بود. تیم شگفت‌انگیز بود و روحیه خوبی از خود نشان داد.

وی همچنین درباره دعوای دو بازیکنش برسر زدن پنالتی یعنی نیکلاس جکسون و نونی مادوکه که به نوعی برتری پرگل تیمش را تحت‌الشعاع قرار داد و در نهایت هم کول پالمر آن پنالتی را زد، اظهار داشت:  این حرکت جکسون و مادوکه شرم‌آور بود. من در رختکن به بازیکنانم گفتم که نمی‌توانیم اینگونه رفتار کنیم. به آنها گفتم این آخرین باری است که این نوع رفتار را می‌پذیرم. همه آنها هم مورد خطابم هستند. دفعه بعد همه آنها بیرون از ترکیب خواهند بود و این یک شوخی نیست.  

چلسی مشتری جدید گزینه مربیگری بارسلونا

سرمربی آرژانتینی چلسی تصریح کرد: پس از چنین عملکردی غیرممکن است که این نوع رفتار را از تیم ببینیم. اگر می‌خواهیم تیم بزرگی باشیم و برای چیزهای بزرگ بجنگیم، باید تغییر کنیم و بیشتر به شکل جمعی فکر کنیم. من به بازیکنانم و اکنون از طریق رسانه‌ها شفاف سازی کردم و به هواداران‌مان و به همه می‌گویم، کول پالمر پنالتی‌زن ما است. حالا اگر او بخواهد می‌تواند توپ را به بازیکن دیگری بدهد اما نه به این شکل، این انتخاب اوست.

چلسی با این برد پرگل 47 امتیازی شد و در حال حاضر در رده نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

در فیلم زیر لحظه درگیری بازیکنان چلسی برسر زدن ضربه پنالتی را ببینید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش تند پوچتینو به درگیری شاگردانش برسر زدن پنالتی+ فیلم
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • دست نخورده باقی ماندن رکورد یوونتوس آنتونیو کونته در پی تساوی اینتر مقابل کالیاری
  • اینتر در آخرین دقایق پیروزی را با تساوی عوض کرد
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • پیروزی فاینورد در حضور جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه‌مدت جهانبخش
  • توقف بولونیا مقابل مونتزا؛ دومین تساوی ۰-۰ پیاپی شاگردان موتا
  • پورموسوی اینبار مقابل نفت آبادان تلافی کرد