Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@07:41:32 GMT

قطع مکرر برق و کلافگی مردم در کلاردشت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۶۰۱

قطع مکرر برق و کلافگی مردم در کلاردشت

آفتاب‌‌نیوز :

بارش برف و باران و کاهش شدید دما از روز گذشته در استان مازندران و به خصوص در مناطق کوهستانی این استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد واین در حالی است که کلاردشت به دلیل واقع شدن در منطقه کوهستانی از درجه سرمای بیشتری برخوردار است.

در همین راستا با افزایش سرما، شاهد کاهش شدید دما در مناطق کوهستانی هستیم که همین امر موجب شده است در برخی از مناطق و از جمله کلاردشت با قطع برق مواجه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان کلاردشتی در پی قطع مکرر برق با اظهار نگرانی در این راستا خواهان بررسی این وضعیت و پیگیری این امر از طریق این رسانه شدند.

بر اثر اعلام این شهروندان، نگرانی شهروندان کلاردشتی از قطع مکرر برق موجب شد تا تعدادی از شهروندان با مراجعه به اداره برق منطقه خواهان بررسی این موضوع شوند که کارکنان اداره برق، کمبود نیرو، انتظار برای اعزام نیرو از شهرستان های همجوار و وسعت فراوان مشکلات ناشی از قطع برق را دلیل کندی کار اعلام کردند که همچنان باقی است.

یکی از شهروندان کلاردشتی با اعلام اینکه در این فصل سرما و با توجه به اینکه در کلاردشت شاهد نشست کامل برف های چند سانتی متری هستیم، متاسفانه شوفاژها از کار افتاده و عملا وسایل گرمایشی نداریم و مجبوریم با حداقل‌ها سر کرده و خود را با پتو و لباس‌های گرم، بپوشانیم.

شهروند دیگری با اظهار نگرانی از قطع مکرر برق و خطر ناشی از آن برای وسایل برقی به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نوسان برق موجب خرابی لوازم خانگی برقی، تلویزیون و وسایل برقی خواهد شد که مشکلات را افزون خواهد کرد و انتظار داریم بررسی این مسأله با فوریت انجام شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کلاردشت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب همدلی بیشتر مردم ایران شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی ظهر دوشنبه در تجمع مردمی مسجد جامع شهر دیواندره که در حمایت از اقدام سپاه انجام شد، با اشاره به عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم خبیث اسرائیل گفت: این عملیات بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دشمن کشید و موجب اتحاد و همدلی بیشتر مردم ایران شد.

حسینی افزود: آنچه در عملیات وعده صادق مهم است آن است که جمهوری اسلامی به خاک اسرائیل، رژیمی که آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی حامی و پشتیبان آن هستند، حمله کرد که تاکنون چنین اقدامی، سابقه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز با حضورمان هم حمایت خود را از ایران اسلامی و فرزندان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌نمائیم و همچنین اسرائیل و آمریکا بدانند هیچ نوع تهدید و تحریمی از سوی آنها از وفاداری مردم ایران به آرمان‌های ایران اسلامی کم نخواهد کرد.

سرپرست فرمانداری دیواندره اضافه کرد: احساس غرور و افتخار می‌کنیم که فرزندان غیور سپاه با درایت رهبری توانستند بار دیگر دشمنان را سری جا خود بنشانند.

وی گفت: اسرائیل و آمریکا بدانند حمله به ایران اسلامی تحت هر شرایطی بی پاسخ نخواهد ماند و این مردم علی رغم مشکلات و تحریم‌ها پشتیبان کشورشان خواهند بود.

کد خبر 6078949

دیگر خبرها

  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • فیلم| کلافگی مردم از تبلیغات در سریال‌های شبکه نمایش خانگی
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • عملیات «وعده صادق» موجب همدلی بیشتر مردم ایران شد