Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

​با قراردادن پشم‌شیشه، گونی کنفی و پوشال در محفظه کنتور و عایق‌کردن لوله‌های سطحی می‌توان از یخ‌زدگی انشعاب و کنتور تا حدود زیادی جلوگیری کرد.

به گزارش وزارت نیرو شهروندان در صورت مشاهده یخ‌زدگی از حرارت دادن مستقیم و یا ریختن آب جوش روی کنتور و یا شبکه آب داخل ساختمان و یا بر افروختن آتش در مجاورت تاسیسات آبی اکیداً خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، در صورت بروز مشکل یخ‌زدگی با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب استان تهران تماس بگیرند تا گروه‌های عملیاتی در سریع ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند.

گروه‌های عملیاتی آبفای استان تهران با استفاده از تجهیزات کامل مانند دستگاه یخ‌زدای انشعاب آب، آمادگی کاملی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی دارند. دستگاه‌های یخ‌زدا با استفاده از مخزن آب، دمای آب داخل لوله را به میزان مورد نیاز افزایش می‌دهند و پس از آن با استفاده از خط اصلی، آب گرم به داخل کنتور و یا شیر انشعاب فرستاده می‌شود تا یخ موجود در لوله و کنتور بدون آسیب‌زدن به آنها آب شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت نیرو دمای هوا یخ زدگی کنتور صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محسن ظهیرنژاد افزود: این تعداد کنتور هوشمند ، با وجود مشکلاتی از جمله ، هزینه بالای خرید کنتور ، عدم توانایی و استطاعت مالی کشاورزان ، خرده مالکی بودن اراضی و سایر مشکلات در تامین منابع مالی ، نصب و راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد کنتور طی سال گذشته نصب شده است.

دیگر خبرها

  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • وضعیت مناطق سیل‌زدۀ جنوب سیستان و بلوچستان/ مردم مراقب خطر تمساح باشند
  • حیرت زدگی تیری آنری از تکل کانسلو روی دمبله در دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن / زیرنویس فارسی
  • پنجشنبه‌ای خلوت در پایتخت/ مراقب سرعت‌ و سبقت‌ غیر مجاز باشید
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • نصب ۵۲ دستگاه کنتور هوشمند حجمی توسط شرکت آب‌منطقه‌ای
  • اعلام قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی زراعی جاری