Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@02:20:35 GMT

سفید کننده فرش راز قتل را بر ملا کرد!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۷۷۲۳

سفید کننده فرش راز قتل را بر ملا کرد!

 متهم «بیو روتول» ۲۸ ساله همسر خود «جنیفر روتول» ۲۸ ساله را کشته و جسدش را در قبری کم عمق در میسوری دفن کرده است.

گزارش‌های پلیس نشان میدهد که در پی ناپدید شدن قربانی اعضای خانواده وی از پلیس درخواست کمک کرده و کاراگاهان پس از انجام تحقیقات خودرو قربانی را در دو مایلی محل زندگی اش بدون سرنشین یافته اند

کاراگاهان با زیر نظر گرفتن همسر قربانی متوجه شدند که یک روز پس از ناپدید شدن قربانی، همسر وی به فروشگاه رفته و یک سفید کننده فرش خریده تا اثر خون را از روی فرش پاک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس نیز پس از انجام تحقیقات بیشتر و بررسی دوربین‌های مداربسته مستقر در نزدیکی محل زندگی متهم پرده از راز جنایت هولناکش برداشته و در نهایت متهم مجبور به اعتراف شده است.

وی به ماموران توضیح داده که در پی جر و بحث لفظی با همسر خود درگیر شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده، اما با خون آلود شدن فرش و برای پنهان کردن ماجرای قتل مجبور به حرید سفید کننده از فروشگاه شده که همین موضوع وی را رسوا کرده است.   منبع:برنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قتل سفیدکننده پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

 مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

 بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

گفتنی است: موج سواران در فضای مجازی ساعتی قبل در یک خبر جعلی اعلام کردند یک دختر به دلیل بی حجابی (همزمان با اجرای طرح حجاب و عفاف) توسط پلیس پایتخت بازداشت و سپس به دلایلی جانباخته است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • جزئیات تازه درباره فوت متهم ؛ این شرور قرص‌ها را در کجا پنهان کرده بود؟ | کاربری جدید مقر پلیس در خیابان وزرا چیست؟
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان