Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از ورود مدعی العموم پیرامون تسریع در رسیدگی به نواقص جاده‌ای مسیر میامی_سبزوار خبر داد. تاریخ انتشار: 06:00 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۱۸۸

محمدشریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ورود مدعی العموم پیرامون تسریع در رسیدگی به نواقص جاده‌ای مسیر میامی_سبزوار خبر داد و اظهار کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میامی با اداره کل راه و ترابری استان سمنان، رئیس پلیس راهور استان سمنان، رئیس پلیس راه استان سمنان، وزارت راه و شهرسازی و دادستان کل کشور پیرامون تسریع در رسیدگی به نواقص جاده‌ای مسیر میامی_سبزوار به عنوان یکی از مسیر‌های حادثه خیز ترافیکی مکاتبه به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خاطرنشان کرد: طی پیگیری صورت پذرفته، اداره کل راه و ترابری استان سمنان مکلف شد تا ظرف حداکثر شش ماه نسبت به تامین اعتبار از منابع تعریف شده ملی و استانی و جابجایی فصول مالی تمهیدات لازم را نسبت به رفع نواقص جاده‌ای اتخاذ و نتیجه را به دادستانی منعکس کند.   بیشتر بخوانید: فرصت دوماهه مدعی العموم برای رفع نواقص جاده‌ای دشت آزادگان مهلت سه ماهه مدعی العموم برای رفع نواقص جاده‌ای بخش‌های ابوالفارس و رود زرد وی در ادامه عنوان کرد: همچنین با شهردار سمنان پیرامون الزام و نظارت بر نصب تابلو و علائم ایمنی توسط پیمانکاران قبل و حین عملیات عمرانی مکاتبه انجام شد.

شریف ابراهیمی اذعان کرد: طی پیگیری صورت پذیرفته شهردار سمنان ظرف ۲۴ ساعت پس از مکاتبه نسبت به اطلاع رسانی به پیمانکاران اقدام کرد و نتیجه آن نیز به دادستانی منعکس شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدعی العموم نواقص جاده ای دادستان سمنان جاده حادثه خیز در سمنان مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«خمار مستی» با غزلی از سعدی و به مناسبت روز بزرگداشت این شاعر بزرگ منتشر می‌شود.

میدیا فرج‌نژاد طراح و آهنگساز پروژه «تار و تاریخ» درباره اثرِ «خمار مستی» و سفر به روستای صوفی‌آباد در شهرستان سرخه نوشته است:

«روستای صوفی آباد شهرستان سرخه، با فاصله‌ بیست و پنج کیلومتر از سمنان، آرامگاه مردی‌ را در سینه خود دارد که تاثیر شگرف و بسیاری در آبادی و پیشرفت سمنان داشته است. مردی که ادیب، عارف، شاعر و نویسنده کتاب‌های بسیاری‌ است و پایه گذار مکانیزم تقسیم آب در سمنان شناخته می‌شود. آن هم در دوره ایلخانی.

هر بار که زندگینامه بزرگان این سرزمین را می‌خوانم و به پیشتازی‌مان در علوم و فنون مختلف فکر می‌کنم، هم لذت می‌برم و هم حسرت می‌خورم. طبیعتاً هم دلیل لذت مشخص است و هم چرایی حسرت!

مقبره شیخ علاءالدّوله سمنانی واقع در روستای صوفی آباد سمنان، در آغاز بنایی رفیع و با عظمت بود که به دستور عمادالدّین جمال الدّین عبدالوهاب، وزیر سلطان محمّد خدا بنده از خشت خام ساخته شد. سپس خانقاهی برآن افزود و در آن جا به ریاضت پرداخت و پس از مرگ در آن جا به خاک سپرده شد. آنچه در این مکان متفاوت است، آرامش آنجاست. آرامشی که به عمق وجود آدمی رخنه می‌کند.

او که به مدت ده سال دارای مشاغل دیوانی و سیاسی مهم بود طی اتفاقی جذبه‌ای دریافت کرد و به گفته خودش حجاب از پیش چشمانش برداشته شد و به مجاهده با نفس روی آورد و آخرین سال‌های عمرش را در صوفی آباد، در خانقاهی که خودش ساخت گذراند.

سرگذشت شیخ شبیه غزل سعدی است: همه عمر برندارم سر از این خمار مستی/ که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی»

«خمار مستی» را پویا پایور میکس و مسترینگ کرده و ضبط تار در استودیو ۵۴ انجام شده است.

کارگردانی، تدوین و تصویرِ این اثر کاری از مرتضی حاج‌محمدی بوده و نشر بین‌المللی این آهنگ هم برعهده موسسه فرهنگی هنری نغمه‌سازان دلنشین است.

پروژه «تار و تاریخ» حدود سه سال است که کار خود را با تمرکز بر ساخت قطعاتی برای بناهای تاریخی ایران آغاز کرده است. در این پروژه تا کنون حدود ۳۰۰ تن از هنرمندان سراسر کشورمان حضور داشته‌اند.

دیگر خبرها

  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • ببینید | تابلو موزیکال «تار و تاریخ» به سرخه سمنان رسید
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری