Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایگانی با اشاره به اینکه روز شنبه بخشنامه‌ای به استان‌های مختلف برای رسیدگی به پرونده‌های افزایش قیمت صادر شد،گفت: با هماهنگی وزارت صمت بازار، مدیریت و کنترل می شود و رسانه‌ها نیز می‌توانند در بازدید و رصد روزانه همراه گشتهای سازمان تعزیرات باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، «سید یاسر رایگانی» شب گذشته (شنبه ۲۵ آبان) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به اینکه بازار تاکنون آرامش داشته است، گفت: هیچ گونه افزایش قیمت نداشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: روز شنبه بخشنامه‌ای به استان‌های مختلف برای رسیدگی به پرونده‌های افزایش قیمت صادر شد و با هماهنگی وزارت صمت بازار، مدیریت و کنترل می شود و رسانه‌ها نیز می‌توانند در بازدید و رصد روزانه همراه گشت‌های سازمان تعزیرات حکومتی حضور داشته باشند.

 

در ادامه این برنامه خبری «حصاری» مدیرکل حمل و نقل وزارت کشور با اشاره به اینکه برای تاکسی‌های اینترنتی حتما سهمیه در نظر گرفته شده است که با احتساب مابه التفاوت به حساب آن‌ها واریز و پرداخت می شود، گفت: سنجش پیمایش بر اساس شرکت‌های تاکسرانی اینترنتی انجام می‌شود و اطمینان می‌دهیم سهمیه به ان‌ها تعلق خواهد گرفت.


صاری گفت: برای سهمیه سرویس‌های مدارس نیز ۱۲۰ لیتر برای خودرو‌های تکسوز و بر اساس تعداد سفر از کلانشهر‌ها تا شهر‌های کوچک و ۶۰ لیتر برای دوگانه سوز‌ها در نظر گرفته شده است که بعد از ثبت در سامانه سپند اعمال می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اصفهان کانون های مساجد شبستان یزد هفته کتاب مساجد سهمیه سوخت کارت سوخت سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل علی رحیمی آذر، با تأکید بر اینکه تخلفات مشاوران املاک زیر ذره بین تعزیرات حکومتی استان می‌رود، اظهار کرد: مشاوران املاک از دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن اجتناب کنند.
رحیمی آذر گفت: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف بوده و متخلفین تحت عنوان گرانفروشی محکوم خواهند شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاورین املاک تصریح کرد: اخیرا نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.
این مقام قضایی استان با بیان اینکه مشاورین املاک ملزم به نصب نرخنامه حق الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری و یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

دیگر خبرها

  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان
  • ضبط ۴۷ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه