Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، اهم اخبار سیاسی امروز، شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۸ به شرح زیر است:  دیپلماسی در حال حاضر بی‌اعتبار شده است/ ایران و آمریکا باید از برخی مواضع خود کوتاه بیایند/ اروپا با تهدید از جانب ترامپ مواجه است

استاد علوم سیاسی دانشگاه بیلفیلد با تاکید بر بی‌نتیجه بودن فشار بر ایران گفت: فشار بر ملت‌ها همواره با مقاومت همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیپلماسی در حال حاضر فاقد اعتبار شده و این یک چالش بزرگ است که ما نمی‌دانیم به دنبال چه چیزی هستیم.

رئیس مجلس بدون در نظر گرفتن نظر نمایندگان مصوبه سهمیه‌بندی بنزین را امضا کرد

نماینده مردم شبستر گفت:‌ امضاء رئیس مجلس برای افزایش قیمت بنزین بدون در نظر گرفتن نمایندگان بود.

مشارکت سیاسی در فرهنگ عمومی جامعه ایران دقیقه نود شکل می‌گیرد/ نمی‌شود انتظار داشت که همه زیر چتر یک تشکیلات جمع شوند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: مردم جریان‌های سیاسی را تا نیازمایند و عملکرد آن‌ها را به طور شفاف نبینند به سمت یک جریان گرایش پیدا نمی‌کنند. اصولا در کل کشور گرایش به تحزب بسیار ضعیف است اما در حدی نیست که مردم این دو جریانی که وجود دارند را رها کرده و به دنبال یک جریان موهوم روند که اصلا نمی‌دانند چه کار می‌خواهد بکند.

افزایش قیمت بنزین تصمیم سران سه قوه بود/ بسته‌های حمایت معیشتی دولت هرچه زودتر اجرایی شود/ جریانی قصد سوء استفاده از گرانی بنزین را دارد

یک عضو کمیسیون انرژی تاکید کرد: کشور در شرایط خاصی قرار دارد سران سه قوا هم با رصد همین شرایط موجود تصمیم به افزایش قیمت بنزین گرفتند. جبهه‌گیری در برابر دولت درست نیست، ما در مجلس هستیم و می‌دانیم افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین تصمیم سران سه قوه است.

قرار نیست یک ریال از یارانه مردم کم شود/ اصلاح قیمت بنزین، عادلانه‌سازی یارانه بنزین است

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهوری و سخنگوی خاطر نشان کرد:اصلاح قیمت بنزین،عادلانه‌سازی یارانه بنزین است چرا که قرار نیست از حجم یارانه پرداختی بنزین به مردم حتی یک ریال کم شود

سرپرست دادسرای اقتصادی درباره به وجود آمدن خاوری دوم هشدار داده بود/ متهم: نمی‌دانم چرا انگشت اتهام به سمت من دراز شده است

نهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده علی دیواندری و هشت متهم دیگر صبح امروز به ریاست قاضی موحد در شعبه یک دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی برگزار شد.

برگزاری تجمعات اعتراضی در واکنش به تصمیم سران قوا درباره اصلاح قیمت بنزین

تجمعات اعتراضی در واکنش به افزایش قیمت بنزین از صبح امروز در برخی شهرهای ایران برگزار شد.

مثل زمانی که برخی یارانه‌ها را پول امام زمان می‌دانستند، امروز هم همه باید پای کار باشند/حساب و کتاب‌ها روشن شود/ اقداماتی علیه دولت در حال انجام است

یک نماینده مجلس گفت: امروز سه دهک بالا ۱۶ برابر دهک‌های پائین بنزین مصرف می‌کنند و این اختلافات وحشتناک است.

اولین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی پس از سهمیه‌بندی بنزین + تصاویر

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد.

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: افزایش قیمت بنزین موجب تأسف است/ آیت‌الله علوی گرگانی: مجلس با قاطعیت جلوی ایجاد التهاب معیشتی در جامعه را بگیرد

یکی از مراجع تقلید شیعه در قم، با ابراز تأسف و نگرانی شدید از اقدام سران سه قوه برای افزایش قیمت بنزین، خواستار آن شد تا نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لغو این طرح را اعلام کنند.

باید صادقانه اطلاع‌رسانی کنیم/ مشخص نیست شهروند سیرجانی به دست چه کسی کشته شده است

فرماندار سیرجان کشته شدن یک فرد در حوادث شب گذشته این شهرستان را تائید کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۷۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا

  دادستان شهرستان بهارستان (استان تهران) از دستگیری عضو شورا و شهردار منتخب نسیم شهر که مورد تائید برای پست شهرداری قرار نگرفت خبر داد.

به گزارش ایرنا، ظهر روز شنبه سید امیر احمدی به خبرنگار ایرنا گفت: با عنایت به مستندات موجود مشخص شد شهردار منتخب به متهمین تحت بازداشت شورای شهر نسیم شهر وجوهی را جهت انتخاب وی به عنوان شهردار پرداخت نموده است لذا صبح امروز به موجب حکم قضایی بازداشت و پرونده مشارالیه در حال رسیدگی است.

وی افزود: ضمنا یکی دیگر از اعضای شورای نسیم شهر بابت اتهامات مالی و سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی و اعمال نفوذ بازداشت و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

احمدی تصریح کرد: پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده ومبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد و دور از انتظار نیست که این دستگیری‌ها ادامه داشته باشد.

  طی سه سال گذشته، ۸ عضو دیگر این شورا نیز دستگیر شده بودند و این عضو، نهمین عضو اصلی شورای اسلامی نسیم شهر است که امروز دستگیر شد.

دیگر خبرها

  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • مرد میانسال با دیدن مرد غریبه در منزلش مرتکب قتل شد
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد
  • گره کور در پرونده عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد
  • مشارکت مردم در بهینه‌سازی مصرف با اصلاح یارانه‌های انرژی مبتنی بر نفر محقق می شود
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا
  • برگزاری ۱۳۵ هزار جلسه رسیدگی قضائی به صورت الکترونیکی در اصفهان