Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ثبت نام هشتمین دوره طرح ملی «تلاوت» در استان خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند تا ۲۰ آذر در طرح ملی «تلاوت» ثبت نام کنند.

«جواد کارگران» امروز (یکشنبه 26 آبان) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: هشتمین دوره طرح ملی «تلاوت» با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: هشتمین دوره طرح ملی «تلاوت» ویژه پسران 8 تا 14 سال و دختران 10 تا 15 سال برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: هشتمین دوره طرح ملی «تلاوت» با عنوان «شباب الرضا (ع)» به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آستان قدس رضوی برگزار می شود.

 

کارگران ادامه داد: این طرح در ۳ دوره ۲ ساله (در مجموع ۶ سال) برگزار می شود و هر دوره، افرادی که در مرحله قبل موفق شده اند می توانند وارد سطوح بالاتر شوند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: «هشتمین دوره طرح ملی تلاوت» در استان به همت دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بنت الحسین (س) شهرکرد برگزار می شود.

 

وی گفت: علاقه مندان با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.melitelavat.ir و یا با استفاده از اپلیکیشن روبیکا می توانند در هشتمین دوره طرح ملی «تلاوت» ثبت نام کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد کنفرانس وحدت اسلامی مساجد نماز جمعه هفته وحدت هفته کتاب و کتابخوانی طرح ملی تلاوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سالانه ۱۰ کنگره شهدا در کشور
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی در چهارمحال و بختیاری
  • طنز رسمی از طنز غیر رسمی عقب افتاده است
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود