Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- علی‌محمد بسحاق مربی تیم ملی تکواندو گفت: امیدوارم تا زمان اعزام به روسیه به مرز آمادگی رسیده و ۳ سهمیه المپیک را در فینال گرندپری قطعی کنیم. تاریخ انتشار: 09:07 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۶۳۲

علی‌محمد بسحاق در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکرد تیم دونفره تکواندو در مسابقات کرواسی اظهار داشت: عاشورزاده و مردانی برای گرفتن امتیاز به حضور در مسابقات کرواسی احتیاج داشتند، اما در مجموع با بدشانسی مواجه شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص میزبانی هم که حرفی نزنیم بهتر است، چون امکانات در شأن تکواندوکاران سطح بالای دنیا نبود.

وی افزود: سجاد مردانی خیلی خوب و پرقدرت مبارزه کرد و در بازی اول با ۲۰ تایی کردن رقیب خود به پیروزی رسید و در مبارزه دوم تکواندوکار برزیلی را پیش‌رو داشت که در گرنداسلم بلغارستان قهرمان شده بود. مایکون از خوب‌های تکواندو در وزن خودش است، اما سجاد مقابل او کاملاً برتر بود.

مربی تیم ملی تکواندو با اشاره به اینکه اشتباه داوری در شکست مردانی تأثیر داشت، ادامه داد: در یک صحنه دو تکواندوکار مشت زدند که اصلاً مشت سجاد به نزدیک صورت مایکون هم اثابت نکرد، اما او وانمود کرد این ضربه به گلویش خورده و در مجموع داوران به ناحق مردانی را بازنده اعلام کردند. با علم به اینکه سجاد ۴ امتیاز جلو بود، می‌توانست به راحتی حریفش را شکست دهد، اما به هر حال اجازه ندادند کاپیتان تیم ایران فینالیست شود.

بسحاق در خصوص شرایط ملی‌پوشان اعزامی به فینال گرندپری گفت: در مدتی که من و فریبرز عسکری در کرواسی بودیم، تمرینات زیر نظر وحید عبدالهی پیگیری شد و حالا ما هم به اردو اضافه شدیم و امیدوارم تا روز دهم ماه آینده که عازم روسیه هستیم، صد درصد آماده باشیم و سه سهمیه المپیک را در فینال گرندپری قطعی کنیم. در بین بچه‌ها سجاد مردانی یک مصدومیت داشت که با تشخیص درست پزشک حدود ۹۰ درصد بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید:

عاشورزاده مصدوم شد و مردانی به مدال برنز رسید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو المپیک 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد

به گزارش همشهری آنلاین، فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد. پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی‌های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی، انتخابی المپیک دعوت شد در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباه داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک قرار گرفت.

بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.

کد خبر 845232 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی تکواندو المپیک

دیگر خبرها

  • قایق دو نفره کانوی مردان ایران به سهمیه المپیک نرسید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • قضاوت داور بانوی تکواندو در المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی