Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌های علامه طباطبایی و شهید بهشتی یکشنبه ۲۶ آبان‌ماه جاری تعطیل شدند.
به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی کلاس‌های آموزشی تمامی پردیس‌های دانشگاه اعم از پردیس عباسپور و ولنجک، یکشنبه ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش شدید برف و صعب‌العبور بودن تردد در این منطقه به طور کامل تعطیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین کلاس‌های آموزشی این دانشگاه روز شنبه ۲۵ آبان‌ماه نیز از ساعت ۱۲ ظهر به بعد به طور کامل تعطیل شده بود و دانشجویان به علت بارش سنگین برف امکان حضور در کلاس‌های آموزشی را نداشتند.
همچنین دکتر فائز دین‌پرست، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص فعالیت کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به ایسنا گفت: فعالیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی یکشنبه ۲۶ آبان‌ به دلیل بارش برف و مشکلات احتمالی در تردد دانشجویان و اعضای هیات علمی و همچنین کارمندان تعطیل شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی روز شنبه نیز به دلیل بارش برف در تردد دچار مشکل شد و بسیاری از سرویس‌های این دانشگاه امکان ارائه خدمات را نداشتند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاه بهشتی تعطیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان در بازدید از روند اجرای طرح‌های آموزشی مبارکه گفت: سال گذشته ۴۵۰ کلاس درس در قالب ۸۳ آموزشگاه، با بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه با مشارکت خیران به دانش آموزان استان تحویل داده شد.
ناصر فتحی افزود: در این مدت، ۷۰۰ کلاس استانداردسازی شده و ۹۰ میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و دراختیار مدارس قرار گرفت که بخش عمده‌ی آن متعلق به هنرستان‌ها است.
وی، امسال نیز حدود ۱۰۰ طرح آموزشی و کلاس درس را در استان، در دست احداث دانست و گفت: در شهرستان مبارکه ۱۶ طرح نیمه تمام است که در سال جاری اعتبار مورد نیاز بخشی از این طرح‌ها تامین خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • تحویل ۴۵۰ کلاس درس به آموزش و پرورش استان اصفهان
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول