Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسن غفوری‌فرد با اشاره به فعالیت‌های جبهه پیروان خط امام و رهبری برای حضور در انتخابات، اظهار کرد: جبهه پیروان حتماً در انتخابات فعال خواهد بود و با نظر جامعه روحانیت مبارز حرکت خواهد کرد. ما همیشه گفته‌ایم که نظراتمان را با جامعه روحانیت مبارز هماهنگ می‌کنیم و الان هم نظرمان همین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عهدی است که از اول انقلاب بسته‌ایم و به آن پایبندیم.

وی افزود: حالا اگر سایر تشکل‌های اصولگرا هم با جامعه روحانیت همراه بودند که شرایط مناسبی خواهد بود اما اگر چنین نشد ما راه خودمان را ادامه می‌دهیم.

غفوری‌فرد با اشاره به حضور علی‌اکبر ناطق‌نوری در جلسات جامعه روحانیت مبارز و علت آن، تاکید کرد: من شخصاً بارها با ایشان صحبت کرده‌ام و خواسته‌ام خودشان در انتخابات شرکت کنند که قبول نکرده‌اند. ایشان در ایجاد همگرایی میان اصولگرایان می‌توانند نقش جدی ایفا کنند چرا که به طور کلی مورد اعتماد اصولگریان نیز هستند. در انتخابات قبلی هم پیشنهاد کردم که آقای ناطق‌نوری کاندیدای ریاست‌جمهوری شوند که قبول نکردند.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: ایشان به دنبال فعالیت مستقیم سیاسی نیستند. البته قطعاً نظراتی سیاسی دارند اما قصد ندارند آنها را در جلسات علنی بیان کنند.

غفوری‌فرد درباره احتمال سرلیستی حدادعادل، جلیلی و قالیباف برای انتخابات مجلس اظهار کرد: ظاهراً آقای حدادعادل علاقه‌ای به حضور در انتخابات ندارند و از آقای جلیلی نیز بی‌خبرم اما در این میان نام آقای قالیباف بیش از دیگران شنیده می‌شود و احتمال سرلیستی وی وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قالیباف غفوری فرد انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ایکس در هند

ایتنا - ایکس دستور کمیته انتخابات هندوستان را اجرا نکرد و برخی از پست های سیاسی سیاستمداران این کشور را در پلتفرم خود همچنان حفظ کرد.
شبکه اجتماعی ایکس دیروز دستور کمیسیون انتخابات هند برای حذف برخی پست های حاوی محتوای سیاسی سیاستمداران هندی انتخاب شده، احزاب سیاسی و کاندیداهای مناصب دولتی را اجرا نکرد و برخی پست ها را در پلتفرم نگه داشت.

به گزارش ایتنا از مهر، پلتفرم ایکس اعلام کرد با دستورات کمیته انتخابات مخالف است. ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از کمیسیون انتخابات هندوستان می خواهیم تمام دستورات حذف محتوای خود را در آینده منتشر کند.

این در حالی است که هند حدود یک میلیارد شهروند واجد شرایط رای دهی را دارد و قرار است جمعه بزرگترین انتخابات جهان را برگزار کند.

این تنها کارزار ایکس در جهان نیست. چندی قبل بی توجهی ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی ایکس به دستور قاضی برزیلی برای حذف برخی حساب های کاربری دردسرساز شد. ماسک دستور آلکساندر دی موارئس قاضی دادگاه عالی مبنی بر مسدودسازی برخی حساب های کاربری را به چالش کشید. او اعلام کرد پلتفرم ایکس این ممنوعیت را لغو می کند زیرا غیرقانونی است و از مورائس خواست تا استعفا دهد.

دیگر خبرها

  • خودم را محدود به هیچ عرصه‌ای نمی‌کنم!/ علاقه‌مند به مسائل سیاسی روز هستم
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • جنجال ایکس در هند
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه ۲ عضو جامعه روحانیت مبارز