Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@17:48:39 GMT

امروز آخرین مهلت تکمیل ظرفیت ارشد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۳۴۷

مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ امروز یکشنبه ۲۶ آبان پایان می یابد. ناطقان: حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از روز پنجشنبه ۲۳ آبان آغاز شده و امروز یکشنبه ۲۶ آبان پایان می یابد و این مرحله برای پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان و مجازی و دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ظرفیت پذیرش در کدرشته های همه موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی ۵۷ هزار و ۳۰ نفر است.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: تاکنون تا ۱۵ هزار و ۸۴۳ نفر  نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ اقدام کرده اند. منبع: مهر برچسب ها: تکمیل ظرفیت ، ارشد ، آخرین مهلت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت ارشد آخرین مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان‌های تنکابن، عباس‌آباد و رامسر که در فرمانداری ویژه تنکابن برگزار شد، گفت: تمامی واحد‌های بوم‌گردی استان مازندران تا ۲۴ فروردین ماه امسال رزرو شده است.

او با اعلام اینکه برای نخستین بار است که جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران پیش‌بینی می‌کند در موج سفر سوم با حجم بیشتر گردشگران مواجه می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: برای نخستین بار دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر را بومی‌سازی کردیم و ۱۵ کمیته در ستاد سفر مازندران تعریف شد.

او با اشاره به آمار روز قبل ستاد مرکزی اجرایی خدمات سفر با بیان اینکه مازندران به لحاظ تردد رتبه سوم را در کشور از آن خود کرده است، افزود: با توجه به اینکه مازندران مقصد و مسیر گردشگری و گردشگر پذیر است می‌تواند یک فرصت برای ارتقاء درآمد استان باشد.

ایزدی در خصوص میزان اقامت از آغاز سفر تاکنون در مازندران، گفت: در حال حاضر بیش از ۸ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۰۵ نفر شب از آغاز ستاد تا ۶ فروردین ماه سال جاری در مازندران اقامت کردند که رتبه نخست کشوری را دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: باید برای حضور بیشتر مسافران و گردشگران برای تعطیلات عید فطر برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب صورت گیرد تا استان از نظر درآمدی ارتقاء پیدا کند.

او یکی از تاکیدات استاندار مازندران را بحث مساجد در واحدخای پذیرایی، تاسیسات گردشگری، بین‌راهی در ایام تعطیلات نوروز و اینکه باید با توجه به تقارن آن با ماه مبارک رمضان باز باشد، عنوان کرد.

ایزدی گفت: وجه تمایز امسال حضور مسافران و گردشگران به مناطق روستایی استان بود که توسعه گردشگری در مناطق روستایی هدایت شود.

او از افزایش ۲۲ درصدی میزان اقامت در استان با توجه به ماه مبارک رمضان خبر داد.

ایزدی میانگین رزرو هتل در استان را ۵۵ درصد اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • ۱۸فروردین؛ آخرین مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تکمیل ظرفیت واحد‌های بوم‌گردی مازندران تا ۲۴ فروردین
  • مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا ۱۸فروردین
  • مراحل ثبت نام نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • مرحله سوم طرح یاور شهر ۹ امسال تکمیل و افتتاح می‌شود
  • مراحل ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود