Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، خدائیان معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سعید محوری مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد به دلیل موفقیت در جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی، مرتبط با تعمیر و تجهیز با اهداء لوح سپاس قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همایش مدیران ستادی و استانی که ۲۲و۲۳ آبان ماه سال جاری در تهران برگزار شد در زمینه بررسی وضعیت جذب اعتبارات و پیشرفت کاری طرحهای عمرانی ثبت اسناد و املاک استان‌ها، ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شاخص‌های ارائه شده، حائز رتبه نخست کشور شد.

در سال۹۷ میزان اعتبار ابلاغ شده از محل اعتبارات طرح‌های تملک دارائی‌های سرمایه‌ای استانی به ثبت اسناد و املاک استان حدود ۱۲۵۰۰میلیون ریال بوده است که با تلاش و پیگیری مستمر این اداره کل توانست ۱۰۰درصد اعتبار را جذب کند.

به گفته محور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان امسال یک میلیاردو ۷۳۰میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی ها تخصیص یافته که بخشی از آن وصول شده است.

 

انتهای پیام/ط

کسب رتبه نخست ثبت اسناد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اقتصاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صالح محمدی گفت: ظرفیت اسمی تولید مرغ اجداد در کشور تولید حدود یک میلیون و صد هزار قطعه در سال است و گیلان با تولید ۳۰۵ هزار قطعه مرغ اجداد در سال و اختصاص ۲۸ درصد از تولید این مرغ در بازار، رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: مرغ اجداد صفات زیستی ویژه و خلوص ژنتیکی بالایی دارد و به عنوان مبنا برای اصلاح و تولید نژاد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی گیلان برای افزایش تولید مرغ اجداد در استان گفت: تسهیل در مقررات برای صدور مجوز‌ها، پیگیری فرآیند تولید در واحد‌های تولیدی مرغ اجداد گوشتی در استان، پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها برای توسعه و رونق تولید مرغ اجداد و تشویق متقاضیان واحد‌های مادر گوشتی برای جوجه ریزی مرغ اجداد گوشتی در این واحد‌ها به صورت تک دوره‌ای از جمله برنامه‌های این سازمان برای تقویت، پرورش و تولید مرغ اجداد در گیلان است.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • حدنگاری اراضی کشاورزی کرمان در اولویت ثبت اسناد و املاک استان
  • دستگاه‌های اجرایی، جذب اعتبارات تملک دارایی را به روزهای پایانی موکول نکنند
  • ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است
  • مانده ۱۲۸۰ میلیارد تومانی اعتبارات تملک دارایی‌های خراسان جنوبی
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • رسانه ها مالکین اراضی و املاک را برای اخذ سند ترغیب کنند
  • دولت امسال چقدر خرج دارد؟
  • ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی تخصیص یافت
  • تخصیص ۶۰ درصد از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی