Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:17:56 GMT

بازرسان اصناف بازار اصفهان را تحت کنترل دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۳۶۷

بازرسان اصناف بازار اصفهان را تحت کنترل دارند

جواد محمدی فشارکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص اصلاح قیمت بنزین از ساعت صفر ۲۴ آبان ماه اظهار داشت: از ساعت ۷ صبح روز جمعه بازرسی و نظارت بر اصناف برای برخورد قانونی با متخلفان در سطح استان اصفهان در حال آماده باش است.

۳۲۹ بازرس بر اصناف نظارت دارند

وی با اطمینان خاطر دادن به شهروندان بیان کرد: به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها در اصناف با حضور ۸۷ نفر بازرس متخصص و ۲۴۲ بازرس افتخاری در سطح عرضه در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با متخلفان برخورد قاطع می کنیم

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان با تاکید بر آنکه اصلاح قیمت بنزین مشمول خودروهای سبک است و بر حمل بار و کالاها تاثیری ندارد افزود: بازرسان در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد.

اعلام تخلف با ستاد خبری و رسیدگی اصناف

وی با اعلام اینکه گزارش های تلفنی و حضوری مردم با جدیت پیگیری شده و برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل می شود تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم درج قیمت، عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورتحساب گزارش های خود را با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۳ و ۳۲۳۵۲۰۱۲ و یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و اقدام لازم انجام شود.

کد خبر 4773866

منبع: مهر

کلیدواژه: بنزین اصناف بازرسی اصناف بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز هفته وحدت تئاتر کودک و نوجوان قزوین خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد