Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حسین توکلی گفت: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از روز پنجشنبه ۲۳ آبان آغاز شده و امروز یکشنبه ۲۶ آبان پایان می‌یابد. تاریخ انتشار: 09:27 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۴۸۵

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، درباره آخرین زمان ثبت نام در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در ۶ گروه و ۱۳۱ کدرشته در روز‌های ۲۳ و ۲۴ خرداد ۹۸ برگزار شد و در جلسه آزمون تعداد ۵۲۲ هزار و ۸۷۳ نفر حاضر و ۹۲ هزار و ۵۷۹ نفر غایب بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: از تعداد ۴۵۶ هزار و ۸۶۴ نفر مجاز به انتخاب رشته تعداد ۱۵۱ هزار و ۷۳۹ نفر در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد و تعداد ۹۷ هزار و ۳۷۹ نفر در دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند.

بیشتر بخوانید: آخرین جزئیات از میزان سهمیه بنزین سرویس مدارس

توکلی خاطرنشان کرد: مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از روز پنجشنبه ۲۳ آبان آغاز شده و امروز یکشنبه ۲۶ آبان پایان می‌یابد و این مرحله برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، پیام نور و مجازی و پردیس‌های خود گردان و دانشگاه آزاد انجام می‌شود که ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های همه موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی ۵۷ هزار و ۳۰ نفر است.

وی یادآور شد: تا ساعت ۸ صبح امروز ۱۵ هزار ۸۴۳ داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ ثبت نام نموده اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسین توکلی سازمان سنجش تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳

دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون بیش از ۱۹۵ هزار نفر داوطلب شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز شده است و مهلت ثبت نام در روز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به پایان می‌پذیرد. داوطلبان واجد شرایط می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور رییس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: داوطلبان با ورود به سامانه https://my.sanjesh.org/login می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش مهر، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای‌ پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شوند.

کد خبر 6064091

دیگر خبرها

  • تولید تخم مرغ تا پایان سال حداقل ۱۰۰ هزارتن افزایش می یابد
  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیأت علمی دانشگاه ها اصلاح شد
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • بلژیک: اشغال فلسطین باید پایان یابد
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • سازمان ملل: اکنون به آتش‌بس در غزه نیاز داریم؛رنج باید پایان یابد
  • ناوگان حمل و نقل علوم پزشکی کردستان توسعه می یابد
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود