Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@02:17:00 GMT

فراخوان طرح های افکار سنجی ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۴۳۴

فراخوان طرح های افکار سنجی ملی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه ، مهدی افتخاری بیان کرد: تاکنون 7 پروژه در موضوعات اولویتی با محورهایی چون طلاق ، خشونت، ارزیابی عملکرد رسانه ها از نگاه مردم، بوم شناسی جرائم ومسائل و مشکلات اولویتی جامعه در سطح ملی اجرا شده است .

دبیر شورای ارتقای آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی قوه قضاییه افزود :  نتایج حاصل از این پروژه ها می تواند معاونت اجتماعی و دستگاههای همکار را در انجام رسالت خود در زمینه پیشگیری از جرم ، آسیب های اجتماعی و سیاستگذاری در این حوزه یاری کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پروژه های افکار سنجی اجرا شده در دبیرخانه شورای ارتقای آگاهی های عمومی با روش مصاحبه تلفنی و با حجم نمونه 2020 و 3030 صورت گرفته، گفت: این روش که توسط موسسات افکارسنجی بزرگ و به روز دنیا نیز انجام می گیرد، علاوه بر کاهش هزینه ها از روایی و پایایی لازم نیز برخوردار است و در موضوعات مختلف امکان مقایسه استانی نیز به ما می دهد.

دبیر شورای ارتقای آگاهی عمومی، اطلاع رسانی و افکار سنجی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه اذعان کرد: به منظور استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی، فراخوانی منتشر شد و از اساتید، پژوهشگران و متخصصان این حوزه برای اجرای پروژه در این زمینه دعوت به همکاری شده است .

کد خبر 4774080 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه قوه قضاییه قوه قضائیه زلزله شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران شهرداری تهران آلودگی هوا قوه قضاییه بارش برف کمیته امداد امام خمینی سازمان تامین اجتماعی بیمه دانش آموزان اربعین حسینی تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سپهر خلجی رییس شورای اطلاع رسانی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • اعلام فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • چرا یک کار بزرگ را با «شوخی» کوچک جلوه می‌دهیم؟
  • حمله پهبادی ایران سبب شکست سیاسی و روانی صهیونیزم شد
  • فضای افکار عمومی کاملا به نفع جبهه مقاومت است/ «وعده صادق» را درست روایت کنیم + فیلم