Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیررضا دلاوری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال تلویزیونی «میجان» به نویسندگی و کارگردانی «مرجان اشرفی زاده» هستم و بنا به تعهدم به این کار اثر دیگری را قبول نکرده‌ام.

وی درباره حضورش در سریال «میجان» اذعان کرد: نزدیک به ۱۰ روز است که فیلمبرداری سریال تلویزیونی میجان آغاز شده و من از همان روز اول در کنار پروژه بوده و جلوی دوربین رفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سریال از جمله آثار تلویزیونی محلی محسوب شده و در شمال کشور ضبط و ساخته می‌شود.

امیررضا دلاوری درباره زمان فیلمبرداری میجان اذعان کرد: فعلاً ابتدای راه هستیم و فکر می‌کنم تا سه چهار ماه آینده درگیر بازی در سریال میجان باشم.

بازیگر فیلم «چ» درباره نقش خود در سریال میجان اضافه کرد: در این سریال من هم نقش یکی از اهالی عزیز شمالی را بازی می‌کنم و به همین دلیل نقشم با لهجه کاملاً شمالی پیش می‌رود، که در نوع خود تجربه جالبی برای من محسوب می‌شود.

وی درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: علاوه بر میجان در سریال «وارش» نیز به ایفای نقش پرداخته‌ام که در نوبت پخش از تلویزیون قرار دارد و فکر می‌کنم از نیمه دوم آذر ماه از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود. متاسفانه بعد از پذیرش نقش در سریال تلویزیونی میجان چندین پروژه سینمایی پیشنهاد شد و من به دلیل مشغله و تعهد در این پروژه نتوانستم این آثار را قبول کنم.

بازیگر فیلم سینمایی «آزاد به قید شرط» در همین راستا خاطرنشان کرد: همزمان با بسته شدن قرارداد سریال «میجان» از سوی «ابراهیم حاتمی کیا» برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «خروج» پیشنهاد داشتم، اما با وجود تجربه همکاری موفقیت آمیزم با حاتمی کیا در فیلم «چ» متاسفانه نتوانستم آن نقش را قبول کنم، علاوه بر آن احمد امینی کارگردان خوب سینما نیز برای بازی در سریال جدیدش از من دعوت کرد، اما آن اثر هم با «میجان» تداخل زمانی داشت که به نتیجه نرسید.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه هنرمندان حاتمی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی در مورد جریمه مالی از سوی کنفدراسیون آسیا

پس اعلام محکومیت مالی برای بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتبال از سوی کمیته انضباطی ای‌اف‌سی به دلیل حاضرنشدن در گفت‌وگوی تلویزیونی پس از بازی قطر، بخش رسانه‌ای این تیم با صدور یک اطلاعیه مدعی شد از قلعه‌نویی برای این موضوع درخواستی نشده است.

در این اطلاعیه آمده: «امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، همواره با احترام به قوانین حرفه‌ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌ها و همچنین گفتگو‌های تلویزیونی در طول برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کرد.»

در ادامه آمده: «اما در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.»

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • توضیحات بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی در مورد جریمه مالی از سوی کنفدراسیون آسیا
  • دفاع فدراسیون فوتبال از قلعه‌نویی پس از جریمه سنگین
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره حکم AFC
  • دفاعیه از قلعه‌نویی: او همیشه احترام می‌گذارد
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • انتظار‌ها برای پخش سریال نون‌خ به سر رسید + زمان پخش
  • کاهش پرونده‌های حوزه زمین با سنددار شدن اراضی
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • افشاگری داور مسابقه از پیشنهاد رشوه