Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@04:59:24 GMT

صعود آلمان، هلند، کرواسی و اتریش به یورو

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۴۷۴

صعود آلمان، هلند، کرواسی و اتریش به یورو


خرداد: اتریش، آلمان، هلند و کرواسی نیز به جمع تیم های صعود کننده به یورو ۲۰۲۰ اضافه شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای انتخابی یورو ۲۰۲۰ شنبه شب چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتبال آلمان توانست با ۴ گل بلاروس را شکست دهد. در این دیدار تونی کروس هافبک رئال مادرید توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیاس گینتر و لئون گورتسکا نیز دیگر گلهای مانشافت را در این دیدار به ثمر برساند. همچنین بلاروس یک ضربه پنالتی را در این دیدار از دست داد تا آلمان با ۱۸ امتیاز قاطعانه راهی یورو شود.

همچنین هلند نیز به دیدار ایرلند شمالی رفت که این دیدار گلی در بر نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته ایرلندشمالی یک ضربه پنالتی را در نیمه نخست از دست داد تا هلند بتواند با یک امتیاز این دیدار صعود خود را به یورو قطعی کند.

تیم ملی کرواسی نایب قهرمان جهان با پیروزی ۳-۱ مقابل اسلواکی در گروه E  صدرنشین شد تا صعود شاگردان دالیچ به یورو قطعی شود. ولاسیچ پتکوویچ و پریشیچ در این دیدار برای کروات‌ها گلزنی کردند.

هم‌چنین اتریش نیز با برتری ۲ بر یک برابر مقدونیه توانست صعود خودش را به یورو ۲۰۲۰ قطعی کند. آلابا و لاینر دیگر گل‌های اتریش را در این دیدار به ثمر رساندند.

در یک دیدار مهم نیز بلژیک که صعود خود را به یورو قطعی کرد. ادن هازارد دو بار، تورگان هازارد و روملو لوکاکو دیگر گل‌های بلژیک را در این دیدار به ثمر رساندند تا شاگردان مارتینس تیم اول رده بندی فیفا هم‌چنان به قدرت‌نمایی خود ادامه دهند.

* تابلوی نتایج:

قبرس یک- ۲ اسکاتلند

روسیه یک - بلژیک ۴

سن مارینو یک- قزاقستان ۳ 

آذربایجان صفر- ولز ۲

کرواسی ۳ - اسلواکی یک

اسلونی یک - لتونی صفر

اتریش ۲ - مقدونیه یک

آلمان ۴ - بلاروس صفر

ایرلندشمالی صفر - هلند صفر

در ادامه این رقابت ها امشب (یک‌شنبه) نیز چند دیدار دیگر در سطح قاره اروپا برگزار می شود تا چهره چند تیم صعود کننده دیگر به یورو ۲۰۲۰ قطعی شود.

برچسب ها: اتریش ، آلمان ، هلند ، کرواسی ، فوتبال

منبع: خرداد

کلیدواژه: اتریش آلمان هلند کرواسی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم رئال مادرید مهمان منچسترسیتی بود که رئال در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه نهایی راه یافت.

دیدار رفت دو تیم در مادرید با تساوی سه بر سه به پایان رسیده بود و در ورزشگاه اتحاد، رئال مادرید در دقیقه ۱۲ و روی یک ضدحمله با ضربه رودریگو به گل رسید. بازی سراسر هجومی سیتیزن‌ها تا دقیقه ۷۶ نتیجه نداد، اما در این دقیقه دیبروینه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

بعد از گل فشار سیتی و بازی تدافعی رئال ادامه یافت، اما حملات شاگردان پپ نتیجه نداشت تا کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی اگرچه لوکا مودریج اولین ضربه رئال را از دست داد و سیتی پیش افتاد، اما سیلوا و کواچیچ هم برای سیتی پنالتی از دست دادند تا در نهایت رئال چهار بر سه ضربات پنالتی را پیروز شود تا حریف بایرن مونیخ در نیمه نهایی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی از مشاجره و دعوای نتانیاهو با بربوک
  • آرسنال، اتریشی ها را راهی جام باشگاه های جهان کرد
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان بابت «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • تشکر نتانیاهو از انگلیس و آلمان به خاطر «حمایت‌های بی‌چون و چرا»
  • بردن بارسا بهترین شب حضورم در پی‎‌اس‌‎جی بود
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه