Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@18:12:28 GMT

یارانه آبان ماه امشب واریز می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۷۳۵

یارانه آبان ماه امشب واریز می شود

خبرگزاری میزان- صد و پنجمین مرحله یارانه نقدی بامداد (یکشنبه ۲۶ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می‌شود. تاریخ انتشار: 10:19 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۱۳ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، صد و پنجمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴ بامداد (یکشنبه ۲۶ آبان ماه) به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز و قابل برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مبلغ یارانه همانند سایر ماه‌های گذشته برای هر یک از اعضای خانوار ٤٥ هزار و ٥٠٠ تومان خواهد بود.   بیشتر بخوانید: یارانه مهر ماه واریز و قابل برداشت شد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یارانه نقدی یارانه آبان ماه زمان واریز یارانه سرپرستان خانوار مبلغ یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار داشت: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

به گزارش خانه ملت، نماینده شاهین شهر در مجلس، تسریع در پرداخت عیدی ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را خواستار شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی ضمن تبریک سال نو گفت: طبیعتا در سال جدید یکی از اولویت‌های اصلی باید تقویت معیشت مردم باشد و برنامه ریزی باید در این راستا صورت گیرد.

وی ادامه داد: مخصوصا رسیدگی به وضعیت اقتصادی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در شرایط اقتصادی فعلی باید با دقت بیشتری پیگیری شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: اینکه شنیده می‌شود همان عیدی حدود ۷۰۰ هزار تومانی مددجویان نیز امسال واریز نشده، قابل قبول نیست و باید مسئولان پاسخگو باشند و در سریعترین زمان ممکن این مبالغ محدود واریز شود.

دیگر خبرها

  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ناراحتی دستیار نکونام از شرایط مالی استقلال
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • اجرای طرح اکرام و اطعام ایتام در استان
  • کلاهبرداری فیشینگ ۱۵ میلیاردی در بهارستان/متهم دستگیر شد