Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:19:33 GMT

۴۰ اغتشاشگر در یزد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۷۴۶

۴۰ اغتشاشگر در یزد دستگیر شدند

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به اجتماعاتی که در یزد در اعتراض به اصلاح قیمت بنزین ایجاد شده بود، اظهار داشت: اغلب این اجتماعات آرام و مسالمت آمیز بوده و مشکل خاصی وجود نداشت.

او افزود: در چند نقطه از شهر عده‌ای فرصت طلب و معاند به جمع مردم پیوستند و با انجام اقدامات هنجارشکنانه، اهداف دیگری را دنبال می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدادزاده عنوان کرد: این افراد اقدام به تخریب اموال عمومی کردند و در مواردی نیز با پلیس درگیر شدند که حتی این درگیری به مصدومیت پلیس انجامید.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه ۴۰ نفر از این افراد دستگیر شدند، بیان کرد: اغلب دستگیر شدگان غیربومی و غیریزدی هستند.

حدادزاده با تاکید بر اینکه اگر اعتراضی وجود دارد باید در فضای آرام و مسالمت آمیز مطرح شود، تصریح کرد: با هر گونه اغتشاش که منجر به تخریب اموال مردم شود یا رفتار‌ها و اقدامات هنجارشکنانه برخورد قانونی انجام خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ت

دستگیری ۴۰ اغتشاشگر در یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت بنزین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند

مجید مردانی گفت: امسال برخورد جدی‌تر و قانونی با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در دستور کار شهرداری شهرکرد قرار گرفت و همچنین وسایل ساخت و ساز جمع آوری و تا سیر مراحل قانونی به واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید

سوداگران مرگ در چهارمحال و بختیاری در دام قانون گرفتار شدند

وی افزود: در این راستا حوزه اجراییات شهرداری شهرکرد با اخذ دستور قضایی اقدام به بازداشت مالک و عوامل پیمانکاری دو واحد ساختمانی غیرمجاز نمود.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد اظهار کرد: این واحد با افزایش گشت‌های نظارت از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهر جلوگیری می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ادعای رویترز: پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • پلیس فرانسه یک فرد را در کنسولگری ایران دستگیر کرد
  • گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین دستگیر شدند
  • عامل قطع درختان جنگلی دستگیر شد
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • عوامل ساخت و ساز غیرمجاز در شهرکرد دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • ادمین کانال معاند دستگیر شد + اعترافات | ببینید
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند