Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خواستار نظارت بر قیمت سایر کالاها پس از افزایش قیمت بنزین شدند.

محمدرضا صباغیان در این باره گفت: انتظار ما این است با توجه به اینکه مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند، قانون افزایش نرخ بنزین با نظارت خوبی اجرا شود و تأثیری در قیمت سایر کالاها نگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین غلامرضا کاتب خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی انتظار ما از شما این است در جلساتی که به نیابت از مجلس شرکت می کنید، نظرات نمایندگان هم به خوبی لحاظ شود.

وی تأکید کرد: همچنین لازم است تذکرهای لازم به دولت داده شود تا کنترل قیمت ها را در دستور کار خود قرار دهند تا مردم از نظر معیشتی و اقتصادی کمتر آسیب ببینند.

در ادامه جلسه، احد آزادیخواه اظهارداشت: بر اساس قانون برنانه ششم توسعه، موضوع افزایش قیمت حامل های انرژی باید در مجلس تصویب شود اما متأسفانه نمایندگان در جریان افزایش قیمت بنزین قرار نگرفتند و ما به این موضوع اعتراض داریم.

کد خبر 4774124 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لاریجانی مجلس شورای اسلامی قیمت بنزین مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران سازمان انرژی اتمی برجام علی لاریجانی محمدجواد ظریف اسحاق جهانگیری قوه قضائیه محمد جواد ظریف ستاد کل نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا محمود واعظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود

سردار محمد زهرایی مسؤول سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: باید قانونی تصویب شود تا جهادگران آسمانی شهید محسوب شوند. اصلاح قانون بسیج سازندگی از آنجاکه در مجلس دو فوریتی شد قاعدتاً باید طرح شود.

وی افزود: هرچه کمیسیون بوده، رفته و تأیید گرفته‌ایم. نمایندگان مجلس امضا کرده‌اند و به هیأت رییسه داده‌اند تا به صحن مجلس بیاورند. دلیل اینکه به صحن نمی‌آید نمی‌دانم! بیش از یک‌سال شده در هیأت رییسه دارد دور می‌خورد. امیدواریم نمایندگان جدید که به نمایندگان قبلی اضافه می‌شوند، این برگ برنده و افتخار را برای خودشان بگذارند؛ چون خدمت به جهادگران که به مردم و محرومین خدمت می‌کنند، خدمت به خدا است. اگر کسی می‌خواهد برای آخرتش توشه‌ای داشته باشد همین کار را بکند. اگر این کار را نکنیم موازی کاری شروع می‌شود و انحراف، پول‌شویی و بهره‌برداری سیاسی در گروه‌های جهادی به وجود می‌آید. پس باید این‌کار را انجام دهیم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی در ادامه گفت: قانون بسیج سازندگی سال ۱۳۸۶ در مجلس تصویب شد. اصلاحیه آن را هم از دوسال پیش نوشتیم‌. ستاد کل سپاه و نیروهای مسلح نیز آن را تأیید کردند. بعد به مجلس ارجاع داده شد و به کمیسیون امنیت و معاونت‌های مختلف رفت و به هیأت رییسه رسید. در حال حاضر این‌قانون باید در صحن علنی مجلس مطرح شود. ۲ ماده هم بیشتر ندارد. یک‌ماده، درمان جهادگران است و دومی شهید خدمت محسوب‌شدن جهادگران آسمانی است. ستاد کل نیروهای مسلح شهید محسوب شدن این جهادگران را پذیرفته و باید به صحن علنی مجلس آورده شود. ان شاالله این اقدام انجام شود.

سردار زهرایی گفت: اسم اردوهای جهادی، جهاد خدمت است اما عین جهاد امیدآفرینی است. وقتی خدمت می‌کنید امید را در دل مردم می‌کارید. با سخنرانی خیلی کم می‌شود این کار را کرد. در حال حاضر ما به رفتار و خدمت مومنانه نیاز داریم و جهادگران امید را با خدمت خودشان به جامعه می‌آورند.

کد خبر 6061794 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • تماس زلنسکی با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای درخواست کمک فوری
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • نمایندگان مجلس خبرگان باید استقلال رای داشته باشند
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • شهید خدمت محسوب شدن جهادگران در مجلس مطرح شود
  • خبر عجیب بنزینی دولت + اعلام جزییات