Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@19:19:46 GMT

گرد و خاک منصوریان در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۸۰۵

گرد و خاک منصوریان در اصفهان

باشگاه ذوب آهن در نظر دارد علاوه بر زبیر نیک نفس و محمدباقر صادقی، چهار بازیکن دیگر تیم فوتبال این باشگاه را اخراج کند.

به گزارش مشرق، تغییرات در تیم فوتبال ذوب آهن بعد از جلسه پنج ساعته هیات مدیره این باشگاه که علیرضا منصوریان هم در آن حضور داشت، از چند روز پیش آغاز شد.

ابتدا حسن استکی و محمد صلصالی به عنوان مربیان جدید به کادر فنی تیم ذوب آهن اضافه شدند و در ادامه عذر محمدباقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکن این تیم برای ادامه کار در این تیم خواسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

جزئیات شروط عجیب ذوب‌آهن برای منصوریان

چهار روز پیش درباره تصمیمات هیات مدیره و کنار گذاشتن چند بازیکن و شروط باشگاه برای ادامه کار منصوریان گزارشی را منتشر کردیم.

ذوبی ها کنار گذاشتن بازیکنان این تیم را محدود به نیک نفس و صادقی نمی کنند و احتمال دارد به زودی چهار بازیکن دیگر هم از جمع سبزپوشان اصفهانی اخراج شوند.

وحید محمدزاده و مسعود ابراهیم زاده دو بازیکن داخلی و «باکر» و «ماکالی کریستیانو» دو بازیکن خارجی ذوب آهن هم از جمله نفراتی هستند که با توافق باشگاه ذوب آهن با علیرضا منصوریان از این تیم کنار گذاشته خواهند شد تا این تیم با شوک این تغییرات بتواند در لیگ برتر نتیجه بگیرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین علیرضا منصوریان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز  با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

عصر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب نشان طلا شد.

منصوریان برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • شهربانو منصوریان نشان طلا کسب کرد
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • فعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد زیر ذره‌بین رفت
  • چهار محور در استان مسدود است
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • ادامه تلاش برای یافتن کودک چهار ساله غرق شده در رود خرسان
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد