Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@04:18:07 GMT

بین ۳۰ تا ۳۷ جایگاه در کشور دچار آسیب دیدگی شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۹۱۰

بین ۳۰ تا ۳۷ جایگاه در کشور دچار آسیب دیدگی شده است

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره ای تامین و توزیع فرآورده های نفتی کشور با بیان اینکه بین ۳۰ تا ۳۷ جایگاه در کل کشور دچار آسیب دیدگی شده است، گفت: برخی جایگاه‌ها تعطیل، بعضی نیمه کاره فعالیت می کنند و عده ای نیز که دارای فرآروده هستند، به فعالیت خود ادامه می دهند.

ناصر رئیسی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با توجه به اینکه سیستم‌ها و اینترنت قطع است، جایگاه‌داران برای خرید فرآورده با مشکلات بسیاری مواجه هستند، اقدام غیرعقلایی دولت انجام داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: من سال‌هاست که موافق واقعی شدن قیمت حامل‌های انرژی، بنزین و سوخت هستم اما نه به شکلی اتفاق افتاد.

رئیس انجمن شرکت‌های زنجیره ای تامین و توزیع فرآورده های نفتی کشور افزود: تا ساعت ۱۱ شب تغییرات قیمت تکذیب می شد اما ساعت ۱۲ شب اعلام شد که تغییرات اتفاق افتاده است، آن هم به بدترین شکل ممکن یعنی سهمیه‌بندی کردن؛ زیرا سهمیه بندی به غیر از فساد و رانت دستاورد دیگری ندارد.

وی با بیان اینکه مردم سیاست‌گذاری ها یدولت را باور ندارند و اعتماد از بین رفته است، گفت: در سیاست‌گذاری اخیر برای قیمت بنزین به این مهم که درآمد حاصل از افزایش قیمت‌ها باید صرف امور رفاهی مردم و ساختن زیرساخت‌ها شود، توجهی نشد، صحبت‌های اخیر برخی مسئولان نیز در حد تئوری است.

رئیسی فرد اعلام کرد: با وجود تغییر قیمت اما جایگاه‌ها در جاهایی که فرآورده دارن، شلوغ است.

وی با بیان اینکه ما آخرین حلقه زنجیره توزیع فرآورده‌های نفتی هستیم، گفت: گرفتن تصمیم‌های غیرمنطقی و غیرعقلایی در مورد انواع سوخت باعث می‌شود که آسیب و خسارات را این حلقه از زنجیره متحمل شود و بخش خصوصی با تمام سرمایه گذاری اش باید خسارت بپردازد؛ زیرا در ارتباط تنگاتنگ با مردم است و این در حالی‌ است که هیچ حمایتی از جایگاه‌دارانی که ایثارگرانه کار می کنند، نمی شود.

کد خبر 397101

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بنزين سهمیه بندی بنزین افزایش قیمت بنزین گرانی بنزین جایگاه سوخت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر تأکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی حیدری صبح امروز در دورهمی خانواده رادیو بوشهر در روز رادیو با بیان اینکه رادیو، در میان مردم محبوبیت خاصی دارد، اظهار داشت: فعالان این عرصه از توانمندی بالایی برخوردار هستند که خدمت آنان درخور تحسین است.

وی رادیو را مؤثرترین وسیله ارتباطی با مردم در جامعه دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه رادیو در بین مردم، بر لزوم توجه به کیفیت‌بخشی به محتوا در مقابل کمیت برنامه‌ها تأکید کرد.

مدیرکل صداوسیمای استان بوشهر اضافه کرد: موضوع پژوهش برنامه‌ای از ارکان تولید محتوای مؤثر و مخاطب‌پسند برنامه‌سازان رادیو است که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

قائم مقام صدا و سیمای استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رادیو به عنوان یک رسانه گرم که از وضوح بالایی در انتقال پیام به مخاطب برخوردار است، گفت: رادیو همیشه جایگاه مخاطب خود را در مواجهه با تغییرات ماهیت و ساختاری نسبت به سایر رسانه‌ها داشته است. نقش رادیو به عنوان رسانه بحران نقش متمایز و برجسته‌ای است که اثربخشی آن در شرایط خاص و سهولت دسترسی آسان و اعتماد مخاطب به آن از شاخص‌های ویژه این رسانه دوست داشتنی است.

در ادامه کارکنان رادیو بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکاران فقید و پیشکسوتان با بیان انتظارات و پیشنهادات خود خاطرات دوران کاری خود را نقل کردند.

در پایان از تلاش‌های شبانه‌روزی و متعهدانه همکاران و بازنشستگان رادیو تقدیر شد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • مصوبات کمیسیون اصل نود در حوزه قیمت‌گذاری آرد و نان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • ژیم صهیونیستی سر عقل بیاید و دچار اشتباه دیگری نشود
  • 10 نقل و انتقال گران قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک ها (+عکس)
  • ۷۰ درصد از مردم از کارت شخصی سوخت استفاده می‌کنند
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم