Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: منصور شاوله اهل مهاباد بعنوان ناظر و نماینده فدراسیون فوتبال ایران دیدار حساس‌ترین بازی لیگ دسته دو کشور بین تیم‌های چوکا تالش و شهرداری ماهشهر انتخاب شد.

او افزود: این مسابقه امروز ۲۶ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ در زمین چوکا برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ج

برگزاری مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • دکتر بیژن بازی حساس را درآورد! (عکس)