Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@21:44:32 GMT

جایزه شهید حسین همدانی اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۸۹۳۳

جایزه شهید حسین همدانی اهدا می‌شود

اولین جایزه کتاب سال سردار شهید حسین همدانی به برترین آثار در حوزه مدافعان حرم، روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه در حوزه هنری اهدا می‌شود.

به گزارش مشرق آیین معرفی برگزیدگان اولین جایزه سردار شهید حسین همدانی(اولین دوره انتخاب کتاب مدافعان حرم) روز دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه کتاب سال سردار شهید حسین همدانی با هدف ارج‌گذاری به صاحبان قلم در حوزه موضوعی دفاع از حرم و گردآوری تالیفات ارزشمند این حوزه، شناسایی نویسندگان و شاعران توانمند و مستعد، آسیب‌شناسی و جریان‌سازی ادبیات جدید مقاومت با توجه به رویدادهای سال‌های اخیر در منطقه خاورمیانه و... برگزاری می‌شود.



دبیری علمی این رویداد را حمید حسام و دبیری اجرایی آن را حسین نصرالله زنجانی برعهده دارند.

حسین همدانی متولد ۲۴ آذر سال ۱۳۲۹ در آبادان، فرمانده نظامی ایرانی در آبادان و از بنیان‌گذاران سپاه همدان و کردستان بود. وی از سال ۱۳۵۹ در جنگ ایران و عراق حضور داشت و در تاریخ ۱۶ مهر ۱۳۹۴ در اطراف شهر حلب در سوریه در نبرد علیه نیروهای داعش به شهادت رسید.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین کتاب شهید همدانی حسین همدانی حاج حسین همدانی مدافع حرم شهید مدافع حرم مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت : در قرار گاه نهضت آب رسانی "مرد میدان  سردار سپهد شهید حاج قاسم سلیمانی" امروز با آبرسانی به ۷ روستادر مناطق محروم و عشایری  بم ۳۰۱ خانوار و بیش از ۱۰۲۷ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند. 
سردار نظری افزود افتتاح ۱۶ باب منزل نیازمندان کمیته امداد، تعمیر۱۰ مسکن محرومان با کمک جهاد گران بسیجی ،تکمیل آرامگاه ۴ شهید گمنام به کمک گروه‌های جهادی، ساخت۴ مسجد، ۳ پایگاه مقاومت بسیج در بم ،۴ کارگاه اشتغال زایی برای توانمند سازی محلات، ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام  در نقاط مختلف از دیگر طرحهای افتتاح شده در بم است.

  وی از اهدای ۶ سری جهیزیه  به زوج های جوان برای ازدواج آسان وتوزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی غذایی به نیازمندان خبر داد وگفت: قرار گاه منطقه ای در شهرستان بم  ایجاد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • پادشاه داستان‌های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • پوستر جنجالی جشنواره کن ۲۰۲۴ رونمایی شد
  • پادشاه داستان های ترسناک چگونه اولین گام را برداشت؟