Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، احمد فعله‌گری اظهار داشت: اقلیم سرد یک شامل شهر‌های بیجار، سقز، قروه، دیواندره و دهگلان است و سنندج، سروآباد، مریوان، کامیاران و بانه نیز در ردیف تعرفه اقلیم سرد ۲ محسوب می‌شوند.

او با بیان اینکه براساس مقررات هیات دولت، ۱۵ آبان تا ۱۵ فروردین جزو فصل سرد و مابقی سال نیز فصل گرم است، افزود: مشترکانی که مصرف آنان بیش از حد مجاز باشد، بهای گاز مصرفی آنان به صورت تصاعدی محاسبه شده و هزینه بیشتری را باید پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۵۳۹ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۷۴۵ مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱، ۶ درصد بیشتر است.

فعله‌گری بر ضرورت مصرف بهینه گاز توسط مشترکان در بخش‌های مختلف تاکید و اضافه کرد: سال گذشته در همین مدت، یک میلیارد و ۵۱۵ میلیون و ۱۲۲ هزار و ۳۸۷ مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد.

او گفت: مشترکان استان از اول تا ۲۰ آبان ماه جاری ۱۷۳ میلیون و ۲۸۱ هزار و ۴۶۴ مترمکعب گاز مصرف کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳، ۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت گاز کردستان، کاهش مصرف گاز در آبان امسال را ناشی از مساعد بودن هوا اعلام کرد و افزود: آبان سال گذشته ۱۷۹ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۰۰ مترمکعب گاز طبیعی در استان مصرف شد.

شرکت گاز کردستان به ۵۲۳ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری خدمات می‌دهد و ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

شرکت گاز کردستان به ۵۲۳ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و اداری خدمات می‌دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مصرف مجاز گاز طبیعی هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۲۳ سانتی‌متری سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از افت سالانه ۲۳ سانتی‌متری سطح آب‌های زیرزمینی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، داریوش حسن‌نژاد، صبح امروز، با اشاره به آخرین وضعیت سدهای لرستان گفت: 43 درصد از مخازن سدهای این استان هم‌اکنون پر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش را نشان می‌دهد.

او اضافه کرد: حجم کل مخزن سدهای مروک، ایوشان، تنگ هاله، خان‌آباد، کزنار و حوضیان 208.71میلیون مترمکعب است و  سد ایوشان  بالاترین درصد افزایش حجم آب را دارد.

58درصد ظرفیت سدهای لرستان خالی است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه حجم آب موجود در پشت سدهای این استان 90.14میلیون مترمکعب است، یادآور شد: مجموع آب ورودی‌ شش لرستان 7.74 مترمکعب بر ثانیه  و آب خروجی نیز 0.45 مترمکعب بر ثانیه است.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: 88 میلیون مترمکعب حجم آب مخزن شش سد در حال ساخت لرستان است که این میزان نسبت به سال گذشته از افزایش شش‌‌درصدی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان اعلام کرد: حدود 12.5میلیارد مترمکعب خروجی آب این استان 12 درصد رواناب‌های کشور را شامل می‌شود.

او با اشاره به افت سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان یادآور شد: متوسط افت کسری مخازن این استان شش متر و 40 سانتی‌متر معادل افت سالانه 23 سانتی‌متر در  سال 1402-1401 است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • مصرف سه میلیارد و ۶۹۵ میلیون مترمکعب گاز در کردستان
  • مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون مترمکعب CNG در کردستان
  • مشترکان آب در آذربایجان‌غربی ۴۶۰ هزار مترمکعب صرفه‌جویی کردند
  • بیش از 10 هزار کنتور هوشمند برق در خراسان شمالی نصب شد
  • افت ۲۳ سانتی‌متری سطح آب‌های زیرزمینی در لرستان
  • مستمری مددجویان کردستانی ۳۰ درصد افزایش یافت