Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۲۱۲ خانوار در مناطق زلزله‌زده استان درخواست احداث اتاق اسکان موقت کرده‌اند، گفت: از روز گذشته جهت ساخت ۱۷۰ اتاق اسکان موقت اقدام شد و امروز نیز برای ساخت بقیه این واحد‌ها اقدام می‌شود تا ان‌شاءلله مراحل ساخت‌شان تا آخر هفته پایان یابد. تاریخ انتشار: 10:48 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۴۸۳ جواد رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به آخرین اقدامات برای اسکان افراد در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی بیان کرد: ۲۱۲ خانوار در مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی درخواست احداث اتاق اسکان موقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حدود دو هزار و ۸۰۰ خانوار نیز درخواست وجه نقد ۱۰ میلیونی برای اجاره مسکن داشته‌اند که نشان می‌دهد این تعداد خانوار از نظر اسکان فعلا مشکلی ندارند و در خانه‌های اقوام و یا خانه‌های خود سکونت دارند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: از روز گذشته جهت ساخت ۱۷۰ اتاق اسکان موقت اقدام شد و امروز نیز برای ساخت بقیه این واحد‌ها اقدام می‌شود تا ان‌شاءلله مراحل ساخت‌شان تا آخر هفته پایان یابد.
رحمتی اضافه کرد: برای اسکان خانوار‌های زلزله زده سعی شد تا محل اسکان جایی باشد که آب داخل چادر نرود و پلاستیک‌هایی هم به خانوار‌های ساکن در چادر‌ها داده شده است. 
وی با بیان اینکه از نظر تامین تغذیه و سایر اقلام دیگر مشکلی نداریم، افزود: در ابتدا یک پک ۷۲ روزه و پس از آن هم یک پک یک ماهه به خانوار‌های زلزله زده اهدا شده تا از نظر تامین مواد غذایی با مشکل مواجه نباشند.
معاون استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثر خانوار‌ها در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی دامدار و باغدار هستند، جهادکشاورزی اقدام به احداث داربست و مکانی برای اسکان موقت احشام کرده است، تا مشکلی از این بابت هم برای مردم وجود نداشته باشد.   بیشتر بخوانید: استاندار آذربایجان شرقی: از نظر اسکان اضطراری خانوارهای زلزله‌زده مشکلی نداریم روحانی: مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی خانه اجاره کنند؛ دولت پول آن را می‌دهد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد رحمتی اسکان موقت مناطق زلزله زده زلزله آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، براساس اعلام سازمان هواشناس: امروز سه شنبه بارش در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدت خواهد داشت.

چهارشنبه (۵ اردیبهشت) این شرایط در بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد. همچنین سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، مناطقی از یزد، شمال و شرق فارس و سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

جمعه در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد. همچنین جمعه و شنبه در نوار شرقی کشور وزش باد و احتمال خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود.

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما را در کشور خواهیم داشت.

کد خبر 6086121 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • ۵ میلیارد دلار منابع برای رشد ۸ درصدی در آذربایجان‌شرقی
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در اکثر نقاط کشور