Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@08:44:36 GMT

حلقه ازدواج دردسرساز!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۰۵۴

با مراجعه‌ی یک زوج جوان به ایستگاه ۲۴ آتش نشانی در روز گذشته و تقاضای کمک برای خارج کردن انگشترتنگ از انگشت دست عروس جوان، فرمانده‌ی ایستگاه پس از هماهنگی با ستاد فرماندهی این سازمان برای بریدن این انگشتردست بکار شدند.

عسگر دهقان فرمانده‌ی آتش نشانان ایستگاه ۲۴ در این باره گفت: زوج جوانی که تنها ساعاتی از زندگی مشترک شان گذشته بود، به خاطر گیر کردن حلقه انگشتردر انگشت دست متورم عروس خانم، سراسیمه به ایستگاه آتش نشانی مراجعت کردند و درخواست کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله با استفاده از ابزار مخصوص برش انگشتر، مشغول کار شدند و با رعایت موازین ایمنی به بریدن انگشتر تنگ که در انگشت بانوی جوان گیر کرده بود، پرداختند و پس از بریدن حلقه انگشتر وی را از درد ناشی از تورم انگشت دست رها ساختند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000GDh برچسب ها: حلقه ، ازدواج ، آتش نشانی

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: حلقه ازدواج آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز

پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز دچار حادثه‌ای مرگبار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، طی روزهای اخیر، مرگ مشکوک پسر جوانی در ایستگاه مترو سرسبز از سوی ماموران پلیس به محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و جسد پسر جوانی را مشاهده کردند که قربانی یک حادثه مرگبار شده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت هنگامی که پسر جوان روی لبه ایستگاه مترو ایستاده و منتظر بوده هنگام رسیدن قطار به پایین سقوط کرده و پس از برخورد به کام مرگ فرو رفته است.

قتل خونین پسر تهرانی در درگیری خیابانی/ دوست مقتول بازداشت شد

پس از پایان تحقیقات میدانی و اقدامات اولیه، ماموران پلیس ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های ایستگاه و بررسی‌های تخصصی، تحقیقات خود را در رابطه با این حادثه مرگبار ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، جسد متوفی برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۵۹ دشت کشور در چالش بحران فرونشست | حفر ۱۱۷هزار حلقه چاه در دشت‌های با نرخ فرونشست
  • آتش‌نشانی‌ شهرداری‌های استان بوشهر تجهیز می‌شوند
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • برگزاری مراسم ازدواج ۱۰۰ زوج جوان در شهرستان قشم
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین