Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@21:33:30 GMT

دو طرح بنزینی فراکسیون امید از دستور کار خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۰۸۷

دو طرح بنزینی فراکسیون امید از دستور کار خارج شد

سخنگوی فراکسیون امید با بیان این که دو طرح این فراکسیون درباره لغو افزایش تدریجی قیمت بنزین و تک نرخی آن به دلیل تاکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری از دستور کار خارج شد، گفت: این فراکسیون از هیئت رئیسه مجلس خواستار حضور روسای قوا در مجلس برای همفکری جهت اجرای این طرح و رفع نواقص آن شدند.

به گزارش ایمنا، فاطمه سعیدی در توضیح وضعیت طرح‌های فراکسیون امید برای لغو افزایش قیمت بنزین گفت: شورای  مرکزی فراکسیون امید با توجه به نظرات کارشناسی کمیته‌های تخصصی طرحی سه فوریتی برای لغو افزایش قیمت بنزین و به دنبال آن افزایش تدریجی آن از طریق بودجه سنواتی را تهیه کرده بود که با توجه به تاکیدات صبح امروز مقام معظم رهبری این طرح از دستور کار خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فراکسیون امید همچنین طرح دو فوریتی دیگری تهیه کرده بود که بر مبنای آن بنزین تک نرخی با نرخ ۱۵۰۰ تومان عرضه شود این طرح هم به دلیل تاکیدات امروز رهبر معظم انقلاب از دستور کار خارج شد.

سخنگوی فراکسیون امید در ادامه با تاکید بر لزوم  کنترل قیمت‌ها افزود: دولت و کلیه نهادهای نظارتی باید بر کنترل قیمت سایر کالاها اهتمام جدی داشته باشند دولت باید از خانوارهایی که از لحاظ معیشتی با سختی مواجهه هستند حمایت کنند و هر چه سریعتر اقدامات عملی را انجام دهد.

سعیدی ادامه داد: فراکسیون امید طی درخواستی از هئیت رئیسه مجلس خواستار حضور روسای قوا در مجلس شد تا ضمن تعامل و همفکری با نمایندگان نقایص این طرح برطرف شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتراض حق مدنی است، البته باید مرز بندی با جریاناتی که به دنبال سوء استفاده از اعتراض مردم هستند صورت گیرد ما از مردم می‌خواهیم ضمن حفظ آرامش به نهادهای مسئول اطمینان کرده و از بروز اتفاقاتی همچون خسارت وارد کردن به اموال عمومی خودداری کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 397108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فاطمه سعیدی فراکسیون امید بنزين سهمیه بندی بنزین افزایش قیمت بنزین گرانی بنزین افزایش نرخ بنزین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند

منتخب مردم تبریز در مجلس دوازدهم گفت: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند. - اخبار سیاسی -

روح الله متفکرآزاد  منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به رایزنی‌ها برای شکل گیری مجلسی کارآمد و در تراز انقلاب اسلامی گفت: حدود یک ماه به پایان مجلس یازدهم باقی مانده و نمایندگان، پرکارتر و باروحیه‌تر در حال انجام وظایف خود هستند.

رئیسی: انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد

 

وی افزود: انتظار می‌رود همین روحیه پرکاری و خدمت بی‌منت به مردم در مجلس دوازدهم نیز تداوم داشته باشد و از سوی منتخبین جدید، تقویت نیز شود.

منتخب اول مردم تبریز در مجلس دوازدهم با اشاره به برخی رایزنی‌ها در بین منتخبین مجلس آینده، اظهار داشت: شکل گیری فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیون اکثریت مجلس دوازهم، در شکل‌دهی جهت‌گیری کلی مجلس چه در حوزه‌های تخصصصی و چه در حوزه سیاسی مفید خواهد بود.

متفکر آزاد ادامه داد: اگر مجلس آتی با کم‌توجهی به توصیه رهبرانقلاب، وارد فضای سیاست‌زده شود، دچار دعوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌ بندی‌های گوناگون خواهد شد و از کار اصلی خود باز خواهد ماند.

نماینده مردم تبریز ضمن اشاره به این‌که نکته دیگری که رهبری بر آن تاکید داشتند این بود که مسئولان باید بر مسائل اصلی تمرکز کرده و سرگرم حواشی نشوند، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید مشغول اصل مطلب باشند؛ چراکه دشمن علاقه‌مند است بین مردم اختلاف بیاندازد و دودستگی ایجاد کند تا به خاطر تفاوت علائق و سلایق‌شان با هم بجنگند.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم، در پاسخ به پرسشی درباره توصیه رهبر انقلاب به منتخبان مجلس دوازدهم مبنی بر پرهیز از اختلاف، گفت: سابقه فعالیت فراکسیون انقلاب اسلامی در مقطعی از مجلس یازدهم، نیز نشان داده که فعالیت قوی و هدفمند باعث خواهد شد تا ضمن به رسمت شناختن سلایق مختلف، رقابت‌های درون‌گفتمانی در درون فراکسیون شکل بگیرد و به فضای صحن علنی کشیده نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است
  • قیمت نجومی کاکائو؛ شکلات از دسترس خارج شد!
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • شکلات از دسترس خارج شد!
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • خوراکی محبوب بچه‌های ایران از دسترس خارج شد
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس