Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-20@14:24:31 GMT

رشد ۵۰ درصدی منابع ارزان قیمت بانک ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۳۵۱

رشد ۵۰ درصدی منابع ارزان قیمت بانک ملی

به گزارش پایگاه خبری امتداد، یکی از گلایه های تولیدکنندگان و صاحبان بنگاه های اقتصادی از نظام بانکی این است که تسهیلات بانکی با نرخ گران به دست آنها می رسد.

گرچه نظام بانکی پیرو دستورالعمل های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و نرخ های ابلاغی شورای پول و اعتبار است، اما مدیریت منابع در اختیار خود بانک هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو بانک ملی ایران کاهش قیمت تمام شده پول با جذب منابع ارزان قیمت را در دستور کار قرار داده تا از این طریق امکان پرداخت تسهیلات بیشتر با هزینه کمتر را فراهم کند.

آن طور که صورت های مالی سال گذشته بانک نشان می دهد، جذب منابع ارزان قیمت در قالب حساب های قرض الحسنه جاری و پس انداز بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

سیاست های بانک ملی ایران برای ترویج خیر جمعی در قالب فعالیت های عام المنفعه از جمله مدرسه سازی، ساخت خانه بهداشت روستایی و کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از محل موجودی حساب های قرض الحسنه پس انداز، ارائه خدمات منحصر به فرد بانکداری الکترونیک در قالب سامانه های بام و بله به ویژه برای مدیریت حساب های جاری و پس انداز و … باعث افزایش تمایل مشتریان به سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه شده است.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما با کاهش ۳۰ میلیون تومانی، یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. اما راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۶۲۰ میلیون تومان است. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

مشروح گزارش درباره وضعیت بازار خودرو را (اینجا) بخوانید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897433

دیگر خبرها

  • نوجوان همدانی پس انداز خود را صرف آزادی یک زندانی کرد
  • این خودرو ۳۰ میلیون تومان ارزان شد/ جدول
  • چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳
  • حساب شرکت‌های مستقر در استان به فارس منتقل شود
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • مرغ ارزان شد/ قیمت جدید را ببینید
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟