Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@10:33:17 GMT

موفق ترین نیرو و فرمانده نظامی ایران را بشناسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۴۴۹

موفق ترین نیرو و فرمانده نظامی ایران را بشناسید

در دهمین جشنواره مالک اشتر نیروهای مسلح - ویژه تقدیر از سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر - نیروی زمینی سپاه و به فرماندهی سردار محمد پاکپور به‌عنوان موفق‌ترین نیرو و فرمانده انتخاب شدند.

نیروی زمینی ارتش نیز حائز عنوان بالاترین میزان رشد در میان نیروهای مسلح شد.

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع هم عنوان موفق‌ترین عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح، پلیس راهور موفق‌ترین پلیس تخصصی، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان سپاه منتخب استانی نام‌ گرفتند و فرماندهی انتظامی استان مازندران، فرماندهی مرزبانی استان خوزستان و سازمان صنایع دفاع هم از دیگر سازمان‌ها و یگان‌های منتخب نیروهای مسلح در این جشنواره بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان‌ بسیج عشایری و سازمان بسیج زنان کشور نیز در این جشنواره به‌عنوان سازمان‌های منتخب بسیج اقشاری انتخاب شدند و معاونت مهندسی سپاه پاسداران و پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز هم از دیگر یگان‌های منتخب بودند.

جشنواره مالک اشتر هرساله با هدف تقدیر از فرماندهان سازمان‌ها، نیروها و یگان‌های موفق‌تر نیروهای مسلح و الگوسازی واحدهای نمونه برای سایر واحدها و ترویج شایسته‌گزینی و شناسایی عناصر کارآمد برگزار می‌شود.

2727

کد خبر 1321993

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نیروهای مسلح ستاد کل نیروهای مسلح بنزین سهمیه بندی بنزین مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران بارش برف باران یارانه افزایش قیمت ایالات متحده آمریکا تجمعات اعتراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این مراسم در تبریز در پادگان تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
در سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیرو‌های مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.
در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سرداده بودند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرز‌های ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • فرمانده کل ارتش : هر تجاوز دشمنان با پاسخ پشیمان کننده روبه‌رو خواهد شد
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز رزمایش نیروهای مسلح تاجیکستان و روسیه در ختلان