Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:41:27 GMT

تاثیر مستقیم آقای شماره 9 بر 9 امتیاز مشهدی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۴۵۲

تاثیر مستقیم آقای شماره 9 بر 9 امتیاز مشهدی‌ها

امین قاسمی‌نژاد با یک پاس گل و دو تک گل زیبا تا این هفته از لیگ 9 امتیاز ارزشمند را برای مشهدی‌ها به ارمغان آورده است.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد که همچون مسعود ریگی، مرتضی منصوری، محمد قاسمی‌نژاد و... اول فصل از سرخابی‌های پایتخت و تیم‌های اصفهانی و خوزستانی پیشنهادات مالی خوبی دریافت کرده بود، با ورود فرهاد حمیداوی سرانجام در مشهد ماندنی شد تا پس از سپری شدن چندین هفته دوران مصدومیتش در ابتدای لیگ، این روزها عصای دست یحیی گل‌محمدی و شهرخودرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امین قاسمی‌نژاد که با سبک پا به توپ شدن خاص و شوت‌های ناگهانی‌اش محبوب هواداران مشهدی است در این فصل از بازی با پرسپولیس و پاس گل سه امتیازی دقیقه 93 موتورش گرم شد و در بازی با ذوب‌آهن با ضربه سری شیرجه‌ای، سه امتیاز ارزشمند دیگر را به حساب شهرخودرویی‌ها واریز کرد.


آقای شماره 9 در بازی روز گذشته و عقب افتاده شهرخودرو نیز باز همان فروغ همیشگی را از خود به نمایش گذاشت و موفق به زدن گل سه امتیاز دیگری شد تا امتیازات کسب شده خود را به 9 امتیاز افزایش دهد و شهرخودرو را نیز به صدر جدول برساند.


در حالی که یحیی از تازه‌واردهای شهرخودرو چندان راضی نیست و بازی قبل هم این موضوع را اعلام کرد، بازیکنان فصل گذشته این تیم برای رسیدن شهرخودرو به صدر جدول عصای دست تیم و مربی‌شان شده‌اند. درخشش نفراتی چون محمد حسین مرادمند، اکبر صادقی، سعید صادقی و امین قاسمی‌نژاد در کنار رسیدن بازیکنان نامدار جدید این فصل به شرایط مطلوب، امید هواداران مشهدی برای درخشش در آسیا است.

شهر خودرو امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی به روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان گفت با وجود بسته بودن راه‌های ارتباطی و سخت بودن امدادرسانی، هم اکنون وضعیت مساعد شده و از ۴۴۵ روستای بی برق در ابتدای حادثه، ۳۸۰ روستا مشکلشان رفع شده و اکنون فقط ۶۵ روستا باقی مانده که آن هم به زودی برق دار خواهد شد.

به گزارش توانیر، به گفته مصطفی رجبی مشهدی تمام نیرو‌های عملیاتی و فنی در استان بسیج شدند تا مشکل هرچه سریع‌تر برطرف و مناطق سیل زده برق‌دار شوند.

به گفته رجبی مشهدی در مناطقی که امکان مانور در شبکه وجود داشته، از این طریق برق شبکه تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیر تصریح کرد: با رفع انسداد جاده‌ها توسط تیم‌های عملیاتی وزارت راه و شهر سازی و مهیا شدن امکان حضور تیم‌های عملیاتی صنعت برق، مسئله روستا‌های باقی مانده به سرعت رفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راهپیمایی ضدصهیونیستی نمازگزاران مشهدی
  • راهپیمایی با شکوه مشهدی‌ها در حمایت از مردم غزه
  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • ترکیب تیم مسعود شجاعی برای دربی کوچک
  • لشکر تک نفره اسماعیل‌نژاد و یک درخشش دیگر
  • بازگشت سرمربی پرسپولیس به کنار خط در آبادان
  • نبود یک بازیکن در دربی اصفهان به چشم آمد
  • دشوارترین رقیب برای شماره ۴ پرسپولیس
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه