Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@10:17:08 GMT

۳۱ زندانی جرایم غیر عمد در قزوین آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۵۱۹

۳۱ زندانی جرایم غیر عمد در قزوین آزاد شدند

قزوین -۳۱ زندانی جرائم غیر عمد در استان قزوین روز شنبه با کمک واقفان و خیران آزاد شدند.

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان افزود:مجموع بدهی این ۳۱ زندانی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که بخشی از آن را شاکیان بخشیدند و بخش دیگر را ستاد دیه پرداخت کرده است.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی افزود:حدود ۲۵۰ میلیون تومان باقیمانده هم به کمک اداره کل اوقاف و امور خیریه، واقفان، متولیان واقف و برخی از خیران پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان پیش از این در عید غدیر به همت موقوفات استان چهار زندانی جرائم غیر عمد را آزاد کرده بود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین هم در این مراسم گفت: از ابتدای امسال ۱۰۲ زندانی غیر عمد و مالی با بدهی معادل ۲۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان با کمک خیران، ستاد دیه و بخشش شاکیان آزاد شدند.

محمدی افزود: پارسال هم ۲۶۷ زندانی به همت ستاد دیه آزاد شدند و در حال حاضر ۲۵۶ زندانی جرائم غیر عمد و مالی در زندان استان هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، معاون امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره سرزمین من با هدف کمک به تحکیم و وحدت در زمینه هویت ملی برگزار شده است.

هاشمی افزود: در استان بوشهر آیین‌ها و سنت‌های قدیمی وجود دارد که از نسل‌های گذشته به نسل فعلی منتقل شده و ما وظیفه داریم آنها را نگه داشته و به نسل بعد منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: برخی از این سنت‌های قدیمی کنار گذاشته شده و هدف ما از برگزاری این جشنواره آشنایی نسل جدید با آیین‌های سنتی استان بوشهر است.

معاونت امور مدارس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: امروز در این جشنواره دانش‌آموزان در گروه‌های مختلف آیین‌های قدیمی جنوب را به همکلاسی‌هایشان نشان دادند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • آزادی ۱۴۰ زندانی محکوم مالی در فارس
  • شرکت سه تیم در هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران+ فیلم
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه
  • ۸۰۵ زندانی جرائم غیر عمد در کهگیلویه وبویراحمد آزاد شدند