Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:03:46 GMT

میشو مقابل سایپا روی نیمکت شاهین بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۵۹۶

میشو مقابل سایپا روی نیمکت شاهین بوشهر

سرمربی کروات شاهین بوشهر مقابل سایپا روی نیمکت این تیم می نشیند.

به گزارش "ورزش‌سه"، بعد از کش و قوس های فراوان مسئولان باشگاه شاهین بوشهر قرارداد میشو کریستیچوویچ سرمربی کروات را به امضا رساندند و این مربی رسما هدایت نماینده جنوب را برعهده گرفت.

 

سعید مسیگر، مدیرعامل باشگاه شاهین در این خصوص گفت: «میشو روز سه شنبه گذشته وارد بوشهر شد و از چهارشنبه تمرینات را زیر نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با ما قرارداد امضا کرده و رسما سرمربی شاهین است. او سابقه سرمربی‌گری در تیم‌های مس کرمان، مس رفسنجان و مربی‌گری در تیم‌های کشور کرواسی را در کارنامه دارد. انشااللله بتوانیم با او از شرایط کنونی خارج شویم.»

 

با این شرایط میشو کریستیچوویچ روز یکشنبه هفته آینده برای اولین بار مقابل سایپا روی نیمکت شاهین بوشهر می نشیند و این تیم را در هفته یازدهم لیگ برتر رهبری خواهد کرد.

 

گفتنی است؛ میشو اولین سرمربی خارجی تاریخ باشگاه شاهین بوشهر خواهد بود.

شاهین شهرداری بوشهر میشو کریستیچوویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر میشو کریستیچوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز امباپه: کیلیان نیمکت را گرم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت. تیم پاریسی به رهبری لوئیز انریکه، در آخرین فصل حضور کیلیان امباپه در این تیم، می خواهد اولین لیگ قرمانان تاریخ خود را به دست بیاورد.

در حالی که در پی اس جی همه  منتظر بازی رفت برابر بارسا در پارک دو پرنس هستند (22 فروردین)، تیم فرانسوی می خواهد به تسلط خود در لیگ یک فرانسه ادامه دهد. پاریس با برتری 10 امتیازی نسبت به نزدیکترین تعقیب کننده خود، برست شگفت انگیز، صدرنشین جدول رده بندی لیگ است.

به نظر می رسد سه تساوی اخیر چندان اهمیتی نداشته اند، زیرا هیچ کس نمی تواند با قدرت تیم پاریسی مقابله کند. شاگردان لوئیس انریکه می خواهند امشب مقابل مون‌پلیه، تیم سیزدهم، به مسیر پیروزی بازگردند.

استراحت برای امباپه؟

یکی از ابهامات بزرگ دیدار پی اس جی و مون پلیه، حضور یا عدم حضور کیلیان امباپه در زمین خواهد بود. لوئیس انریکه زمان بازی ستاره فرانسوی را در رقابت های لیگ کم کرده است تا به قول خودش، شروع به عادت به بازی بدون او کنند.

امباپه در پنج بازی قبلی در لیگ فرانسه، تنها دو بازی برابر رن و موناکو را از ابتدا شروع کرده و قبل از پایان 90 دقیقه تعویض شده است. او در بازی مقابل لیل کل بازی را از روی نیمکت تماشا کرد، در حالی که مقابل نانت و رنس به ترتیب 29 و 18 دقیقه بازی کرد. امشب اوضاع برای کیلیان چطور پیش خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های لرزان تیم‌های لیگ برتری/ برکناری ۷ سرمربی ناکام قعرنشین
  • رسمی: لاتزیو جانشین ساری را معرفی کرد (عکس)
  • یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲/ شاهین و کوییک چقدر فروخته می‌شوند؟
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲/ شاهین و کوییک چقدر فروخته می‌شوند؟
  • راز امباپه: کیلیان نیمکت را گرم می‌کند!
  • سرمربی سایپا: تیم حریف بازی را مهندسی و مدیریت کرد
  • کارلو آنچلوتی و 200 پیروزی با رئال مادرید
  • نیمکت‌های بی‌وفا یا وفادار لیگ‌برتر فوتبال ایران؟ / جابه‌جایی ۱۱ سرمربی در فقط ۲۱ هفته!
  • قیمت محصولات سایپا +جدول