Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@20:22:05 GMT

انتقاد معاون‌ روحانی به نطق نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۶۰۸

به گزارش ایسنا مسعود پزشکیان در جریان جلسه علنی امروز پس از استماع نطق حسین مقصودی نماینده مردم سبزوار در مجلس بیان کرد: آقای امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور نسبت به صحبت‌های ایشان اعتراض داشتند و دولت می تواند متنی در این زمینه به هیات رئیسه ارائه کند.

وی در ادامه اظهار کرد: از نمایندگان می‌خواهم گفتارهای توهین‌آمیز نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می توانید نقد کنید اما توهین صحیح نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه غیر علنی امروز نظرات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح قیت حامل های انرژی ارائه شد ما حق توهین به یکدیگر را نداریم نقد و اعتراض مساله‌ای نیست، اما توهین برازنده نمایندگان نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات جلسه علنی یکشنبه مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تشدید مجازات‌های مربوط به تخلفات این حوزه و افزایش بازدارندگی قانون، هدف این طرح عنوان شده است.

بر این اساس، قاچاق، فروش و مونتاژ سلاح سرد جنگی، ۶ ماه تا دو سال و برای سلاح شکاری و مهمات آن دو تا ۵ سال حبس به دنبال خواهد داشت که این میزان برای سلاح‌های گرم سبک ۵ تا ۱۵ سال حبس خواهد بود.

به موجب مواد دیگر این طرح، محل و همچنین خودروی مورد استفاده برای جرایم مربوط به قاچاق و نگهداری سلاح نیز ضبط و مصادره خواهد شد.

تعمیر سلاح و تبلیغ برای فروش آن هم از مصادیق دیگر جرایم مندرج در این مصوبه هستند که برای هر یک به تناسب نوع و حجم سلاح موضوع جرم، مجازات‌هایی در نظر گرفته شده است.

بر اساس ماده دیگر این طرح، عواید حاصل از قاچاق و خرید و فروش سلاح غیر مجاز نیز به نفع دولت مصادره می‌شود.

در ادامه، کلیات طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی وزارت دفاع به تصویب نمایند گان رسید.

همچنین، دوفوریت لایحه تمدید مهلت اجرای اساسنامه شرکت پست مورد موافقت نمایندگان قرار گرفت.

 رئیس مجلس نیز در سخنانی با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت: این روز را به همه پاسداران عزیز که پشتیبان امنیت و آرامش کشور و مرزهای ما و همچنین مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران هستند، تبریک می‌گویم.

مجلس فردا هم نشست علنی برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • مصوبات جلسه علنی یکشنبه مجلس
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد