Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@14:20:50 GMT

آماده باش تعزیرات پس از افزایش قیمت بنزین

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۷۰۱

آماده باش تعزیرات پس از افزایش قیمت بنزین

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی از تشدید نظارت این سازمان در سراسر کشور پس از اصلاح قیمت بنزین خبر داد. تاریخ انتشار: 12:15 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۶۷

به گزارش گروه چند رسانه ایب خبرگزاری میزان، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات حکومتی از تشدید نظارت این سازمان پس از اصلاح قیمت بنزین خبر داد و گفت: با صدور بخشنامه ای ادارات کل تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به صورت آماده باش درآمدند و شعب ویژه ای در این خصوص تشکیل شد، گشت های مشترک به همراه بازرس های دستگاهای نظارتی فعالیت خود را آغاز کردند و به صورت شبانه روز فعالیت مستمر خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   بیشتر ببینید: بیانات رهبر انقلاب درباره طرح مدیریت مصرف سوخت روایت فرماندار سیرجان از وقایع شب گذشته

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اصلاح قیمت بنزین اصلاح قیمت بنزین تعزیرات حکومتی گران فروشی اعتراضات بنزینی قیمت کالای اساسی افزایش قیمت کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه

جلال محکی کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به نظارت جدی که روی پارکینگ‌ها در یک ماه اخیر و خصوصا ایام نوروز صورت گرفته، گفت : در این مدت ۵۰ پارکینگ را بازرسی کردیم و برای ۱۱ پارکینگ پرونده تشکیل شد.

وی از محکوم شدن و جریمه هشت پارکینگ با مبلغی بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد و عنوان کرد: دو پارکینگ متخلف را پلمب کردیم.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌ها صرفا محدود به پارکینگ‌های دارای مجوز نبوده، افزود: هر پارکینگی که در سطح شهر خودرو پذیرش می‌کرد را رصد کردیم و بیشتر موارد تخلف هم مربوط به پارکینگ‌های فاقد مجوز بوده است.

محکی، گرانفروشی و نداشتن مجوز را از بیشترین موارد تخلف پارکینگ‌های کرمانشاه دانست و یادآور شد: عمده این تخلفات در پارکینگ‌های محدوده «پارکینگ شهرداری» رخ داده است.

وی تاکید کرد: پارکینگ‌هایی که فاقد مجوز فعالیت هستند باید هرچه زودتر نسبت به تعیین تکلیف مجوز خود اقدام کنند و پارکینگ‌های مجاز نیز موظف به نصب نرخ‌نامه و رعایت آن هستند.

کارشناس نظارت بر گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر پارکینگ‌های کرمانشاه ادامه‌دار خواهد بود، اظهار کرد: شهروندان هم می‌توانند هرگونه تخلف پارکینگ‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ با تعزیرات در میان بگذارند و بدانند در کوتاه‌ترین زمان به تخلفات رسیدگی خواهد شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات
  • هشدار جدی سعید حجاریان درباره تداوم فعالیت گشت ارشاد و احتمال افزایش قیمت بنزین
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه