Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت اطلاعات با صدور بیانیه‌ای درباره مسائل پیش آمده اعلام کرد این وزارت خانه ضمن نصب العین قرار دادن منویات معظم له و توجه دادن همه مسئولین امر به وظایف خود، برخورد با اشرار را وظیفه خود می داند و با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن امنیت و آرامش ملت شریف، برخورد قاطع می نماید. ناطقان: متن بیانیه وزارت اطلاعات به این شرح است: با توجه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خصوص مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، به آگاهی ملت شهید پرور می رساند؛ این وزارت خانه ضمن نصب العین قرار دادن منویات معظم له و توجه دادن همه مسئولین امر به وظایف خود، برخورد با اشرار را وظیفه خود می داند و  با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن امنیت و آرامش ملت شریف، برخورد قاطع می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ضمناً، عوامل  اصلی اغتشاشات دو روز گذشته شناسایی و اقدام مناسب در حال انجام است که نتیجه آن، متعاقباً به آگاهی ملت شریف خواهد رسید.

 یقیناً دشمنان دلبسته به این اغتشاشات همچون گذشته دستاوردی جز شرمندگی و سرافکندگی نخواهند داشت. برقراری امنیت و آرامش مردم شریف و ملت عزیز ایران را وظیفه دینی و ملی خویش می دانیم و به رهبر فرزانه و مردم سربلند کشور اطمینان می دهیم که در این راه از هیچگونه مجاهدتی دریغ نخواهیم کرد. منبع: ایسنا برچسب ها: وزارت اطلاعات ، دستگاه امنیتی ، عوامل برهم زدن امنیت ، برخورد قاطع

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزارت اطلاعات دستگاه امنیتی برخورد قاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، مسعود امرالهی در مراسم آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و بسته‌بندی کالاهای اساسی و محصولات کشاورزی که با حضور نمایندگان وزارت کشور، اتاق اصناف، پلیس امنیت اقتصادی و مشارکت وبیناری رییس جهاد کشاورزی استان‌ها و مدیران شهرستانی، در وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: نظارت مستمر با تمام توان در بازار ادامه دارد و با هرگونه افزایش قیمت غیر قانونی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت بحث امنیت غذایی و سفره مردم، افزود: ما به عنوان افسران امنیت غذایی در حوزه غذایی مردم دخیل هستیم.

امرالهی با اشاره به وضعیت تامین کالای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز یادآور شد: خوشبختانه در سراسر کشور برای تامین ارزاق مشکلی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه از امروز تشدید نظارت بر انبارها و سردخانه‌ها با توجه به شعار سال عملیاتی می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر بهترین شرایط در حوزه تامین کالاهای اساسی در کشور وجود دارد.

امرالهی هم‌چنین خواستار ایجاد سامانه پیامکی و یا تلفنی برای اتحادیه‌ها در راستای گزارش تخلفات مردمی شد.

وی با تاکید بر اینکه تغییر گروه کالایی ارزی صورت نگرفته است، یادآور شد: ارزش افزوده کالاهای اساسی همان یک درصد است.

دیگر خبرها

  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • برخورد با هرگونه افزایش قیمت غیرقانونی
  • برخورد قاطع با برهم زنندگان امنیت غذایی مردم در شهریار