Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@23:29:30 GMT

قاملوی بیجار و ورزقان سردترین نقاط کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۷۷۹

قاملوی بیجار و ورزقان سردترین نقاط کشور

خبرگزاری میزان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: ایستگاه قاملوی شهرستان بیجار با منفی ۱۱.۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه کشور در ۲۴ ساعت گذشته بود. تاریخ انتشار: 12:29 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۵۷۹

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، علی پناهی اظهار کرد: پس از قاملوی بیجار، ورزقان آذربایجان شرقی با منفی ۱۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درجه زیر صفر دومین نقطه سرد کشور در ۲۴ ساعت گذشته بود ضمن اینکه سقز با منفی ۹ درجه سانتی‌گراد، قروه با هشت درجه و بهارستان و بابارشانی هر کدام با منفی هفت درجه سانتی‌گراد دیگر نقاط سرد استان کردستان در این مدت بودند.

وی گرمترین نقطه استان در این مدت را نیز سروآباد با ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر اعلام کرد و یادآور شد: در این مدت دیگر دما‌های گرم مریوان با ۱۱ و سنندج با ۹ درجه سانتی گراد بالای صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی کردستان افزود: تا پنجشنبه ۳۰ آبان آسمان کردستان شاهد ناپایداری‌های جوی است که احتمال می‌رود این ناپایداری‌ها در بعد از ظهر فردا دوشنبه و صبح سه شنبه باعث بارش برف و باران شود که این بارش‌ها بیشتر مناطق شرق استان را فرا می‌گیرند.

میانگین سالانه بارش باران در استان کردستان در مجموعه آمار ۳۰ ساله بیش از ۵۱۹ میلی متر است که این مقدار ۲ برابر میانگین کشوری است.

در سال زراعی ۹۸ - ۹۷ نیز تراز بارندگی در همه ایستگاه‌های استان کردستان به نسبت سال گذشته کاملا مثبت بود و به صورت میانگین ۵۵۵ میلی متر بارندگی داشت.

سال زراعی (آبی) از اول مهر هر سال شروع و به پایان شهریور سال بعد ختم می‌شود.

بیشتر بخوانید: بارش‌ها تا چهارشنبه ادامه دارد/ بارش باران و برف در تهران


منبع: ایرنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسان‌های منتشر میشود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هواشناسی کردستان بیجار سردترین نقاط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاله زار سردترین ایستگاه کشور 

فهیمه راستی با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود؛ اما از فردا ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران در نیمه غربی، برخی مناطق شمالی، مرکز و جنوب غرب استان دور از انتظار نیست.
 
 
وی افزود: برای هفته جاری افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است و از روز سه شنبه نیز فعالیت سامانه بارشی نه چندان قوی در سطح استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از لحاظ دمایی نیز افزایش دما را شاهد هستیم. 
 
 راستی گفت: کهنوج در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.
 
وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۲۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

راستی بیان داشت: لاله زار سردترین ایستگاه کشور با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • درخشش آفتاب مطبوع بهاری در جای جای گیلان
  • لاله زار سردترین ایستگاه کشور 
  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • لاله زار سردترین ایستگاه سرد کشور
  • خروج سامانه‌های ناپایدار از اصفهان همراه با باد و باران/ دمای هوای استان کاهش می‌یابد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها