Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:12:22 GMT

ذوب آهن کنار گذاشتن 4 بازیکن را تکذیب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۱۹۸۲۵

ذوب آهن کنار گذاشتن 4 بازیکن را تکذیب کرد

بعد از انتشار خبر کنار گذاشته شدن 4 بازیکن تیم ذوب آهن توسط علیرضا منصوریان سخنگوی باشگاه ذوب آهن این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش" ورزش سه" به نقل از خبرگزاری" تسنیم" احمدجمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در این ارتباط گفت:"تمرینات تیم این روزها مرتب برگزار شده و هیچ مشکلی نداریم و خودمان را برای بازی شنبه هفته آینده مقابل فولاد خوزستان آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

او درباره خبر کنار گذاشتن وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، باکر و ماکای کریستیانو 4 بازیکن دیگر ذوب‌آهن توسط علیرضا منصوریان هم گفت: "چه کسی این حرف را زده است؟ منصوریان تنها زبیر نیک‌نفس و محمدباقر صادقی را در اختیار باشگاه قرار دارد و صلاح دانسته که این دو بازیکن نباشند. تیم در اختیار منصوریان است و هر تصمیم فنی بگیرد، باشگاه حمایت خواهد کرد، اما در رابطه با 4 بازیکن دیگر، چیزی به باشگاه اعلام نشده است. اگر قرار به کنار گذاشتن بازیکنی باشد، از طرف من یا سایت باشگاه اعلام خواهد شد."

 

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در خصوص اظهارات صادقی که گفته با کادر فنی صحبت کرده و به او گفته‌اند که کنار گذاشتنش فنی و انضباطی نبوده است، گفت: "صادقی بیشتر در جریان است. منصوریان خواسته بود که او و نیک نفس در اختیار باشگاه قرار بگیرند و دیگر در جریان حرف‌های صادقی نیستم. این روزها منصوریان مشغول تمرینات است و خیلی با او صحبت نمی‌کنیم تا ذهنش معطوف تیم باشد!

 

او در مورد اینکه صحبت برخی پیشکسوتان و کربکندی، گفت: "این صحبت‌ها برای قبل از جلسه هیئت مدیره با منصوریان بود، اما پس از آن بحث حمایت را پیش کشیده‌ایم. درست است که تا نیم فصل نمی‌توانیم به جایگاه اصلی‌مان برسیم، اما طبق قول منصوریان وضعیت تیم باید بهتر شود تا با ترمیم تیم در نیم فصل، لیگ را با قدرت بیشتری ادامه دهیم."

ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۱۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود

تین نیوز

روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی را تکذیب و اعلام کرد در حال حاضر فرودگاه ها هیچ محدودیت پروازی ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران؛ در حال حاضر هیچ محدودیت پروازی برای فرودگاه ها کشور وجود ندارد.

تمامی مسیرهای هوایی آسمان ایران باز است و هیچ مشکلی در این باره وجود ندارد.

وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود و در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور | دستگیری مجرمانی که سکه طلا می‌خواستند | قرار گذاشتن با متقلبان کنکور در جاده
  • تکذیب حذف ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • تکذیب خروج ایران از ایکوم و ایکوموس
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود
  • محدودیت پروازی در آسمان و فرودگاه‌های ایران تکذیب شد
  • کنار گذاشتن سرپرست تیم استقلال و غیبت مدافع برزیلی